Gå til innhold

Outlook Express virker ikke!

Anbefalte innlegg

For noen dager siden sluttet Outlook Express å virke. Jeg prøvde på både bærbar og stasjonær pc, men ingen av dem ville virke. Begge bruker samme e-postadresse, og samme internettoppkobling, så det kan ikke være noe galt med instillingene i Outlook Express. Jeg har den e-post adressen på mobiltelefonen også, og der virker e-posten helt fint.

Feilmeldingen som kommer opp sier at det er problemer med å koble seg til serveren for å motta/sende e-post.

Hva kan være galt? Kan det være noe galt med internettoppkoblingen? Siden den har klikket på begge pc'ene, men virker på mobilen er det vel ingen feil med verken serveren eller pc'ene, så da er det vel bare internettkoblingen det kan være noe galt med?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fiket det problemet, men fikk et nytt et.

Når jeg skal logge meg på (hvorfor skjer ikke det automatisk?) kommer brukernavn og passord greia opp. Jeg skriver inn det, og trykker "ok". Vinduet forsvinner, og den logger seg på. men så kommer det samme vinduet opp igjen og jeg gjør det samme. Slik fortsatter det, intill jeg gir opp. Hva er galt? Hvor for kan jeg ikke logge meg på? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...