Catod Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Har tenkt å bestille fra dius, men det står ingen plasser om varene er på lager, på vei til lager eller bestilt. Har ikke tid å vente lenge på komponentene. Noen som vet, eller har erfaringer fra denne webshoppen? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei! Eg kjøpte ein harddisk hos Dius tidlegare i år. Det var ingen problem, vara kom til meg etter 5 dagar. Då tok det i tillegg to dagar frå eg bestillte til dei fekk inn vara. Du stiller eit veldig godt spørsmål med tanke på lagerstatus. Eg meinar absolutt at dette burde vere standard på alle nettbutikkar, ein sparar både kunde og levrandør for mykje strev! Når eg bestillte harddisken var eg og på jakt etter eit skjermkort, og det hadde dei i nettbutikken, men etter at eg kontakta dei kom det fram at dei ikkje fekk kortet inn før ein månad etter! Så du får sende dei ein mail og spørre konkret etter det du er på jakt etter! Har dei det er det berre å kjøpe! Eg nølar i allefall ikkje med å anbefale butikken, men det hadde blitt ekstra bra om dei fekk lagerstatusen ut på nettet! Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå