3raz3r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kill Buljo-Morsommere norsk film har jeg ikke sett. Lo godt gjennom hele filmen. Med tanke på at budsjettet er såpass lavt så syns jeg de har gjort en ekstra god jobb. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Den brysomme mannen Hawaii,Oslo Slipp Jimmy fri liker jo selvsagt Elling, Uno, Jonny Vang og Villmark i tillegg Lenke til kommentar
Hakke Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg synes Hawaii Oslo var fantastisk bra. Jeg digger filmer med ovreraskende slutt. Og så synes jeg Hodet over vannet var fantastisk bra. Endelig en norsk film som bare var laget for å underholde. Og så er jo Flåklypa en klassiker Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kvinnen i mitt liv, buddy og Elling filmene. Liker spesielt kvinnen i mitt liv, har sett den utallige ganger Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 1. Buddy 2. Izzat 3. Tommy Inferno Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Norske byggeklosser eier alt og alle. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Jeg synes Izzat var bra. Pga. Bra skuespill og flott historie om livet som gangster. Elling filmene er jo også uhyr morsomme. Lange flate ballær var gøy helt til broren min så den 28 ganger på en uke og vi kunne hele filmen utenat. edit: Flåklypa er jo en selvfølge i min filmhylle! Endret 13. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Elling 1 og 2 Olsenbanden Slipp Jimmy Fri Flåklypa Izzat høres bra ut... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Fritt vilt!! i'm a sucker for skrekkfilmer Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har du sett Villmark? Vil påstå at den er bedre Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 jo har sett den.. den var jo bra den også, men det er så lenge siden jeg har sett den Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er nødt til å slenge på Schpaaa, så den nå nettopp. Dette er en film som kansje overgår Glasskår. Den er rå, brutal, og basert på en sann historie! Dette er en film alle (i den rette alderen) bør se, den får deg til å tenke. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror jeg må føye Lasse og Geir til lista over mine norske yndlingsfilmer. Den er ikke så dårlig som jeg hadde fått inntrykk av på forhånd og i tillegg er den faktisk kul og tidenes mest siterbare film (jeg integrerer sitater fra filmen på en naturlig måte i dagligtalen min, noe som er hysterisk). Jeg har sett den tre ganger på ca 1,5 måneder og har egentlig ikke gått lei ennå. Busscenen er legendarisk og den særdeles inntrykksfulle middagsscenen får meg til å sitte måpende gjennom hele. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Lasse og Geir wtf Jeg for min del liker Emesis,Mengaloth...Kommer bare på de i farta Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Et slikt spørsmål er alltid vanskelig og det er ikke lett å sette ulike kategorier opp mot hverandre. Men der er en film som er genialt god, nemlig: Flåklypa Grand Prix Den slår det meste av utenlandsk film også, spørr du meg. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Flåklypa Grand Prix ser jeg hvert år, rundt jul Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Leide kunsten og være negativ får et par dager siden. Den var rett og slett genial! En av de aller beste norske filmene jeg har sett Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Leide kunsten og være negativ får et par dager siden. Den var rett og slett genial! En av de aller beste norske filmene jeg har sett 8705388[/snapback] Den er kjempemorsom og skikkelig satirisk mot det norske helsevesnet. I fjor så var vel det den tredje beste norske filmen etter Reprise og Den brysomme mannen. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Detektor er en av de bedre norske eg har sett. Elsker kommentarene til Harald Eia Ellers er jo Villmark en grei film. Endret 27. mai 2007 av member-97590 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 jeg likte godt den norske filmen der Kriistoffer joner (eller noen) har en meitemark farm.. masse uhell.. liten bygd.. husker ikke hva den het.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå