Gå til innhold

Dine norske yndlingsfilmer!

Grundig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Hawaii Oslo var fantastisk bra. Jeg digger filmer med ovreraskende slutt.

Og så synes jeg Hodet over vannet var fantastisk bra. Endelig en norsk film som bare var laget for å underholde.

Og så er jo Flåklypa en klassiker

Lenke til kommentar

Jeg synes Izzat var bra. Pga. Bra skuespill og flott historie om livet som gangster.

Elling filmene er jo også uhyr morsomme.

Lange flate ballær var gøy helt til broren min så den 28 ganger på en uke og vi kunne hele filmen utenat. :yucky:

edit: Flåklypa er jo en selvfølge i min filmhylle! :p

Endret av SirChris
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jeg må føye Lasse og Geir til lista over mine norske yndlingsfilmer. Den er ikke så dårlig som jeg hadde fått inntrykk av på forhånd og i tillegg er den faktisk kul og tidenes mest siterbare film (jeg integrerer sitater fra filmen på en naturlig måte i dagligtalen min, noe som er hysterisk).

Jeg har sett den tre ganger på ca 1,5 måneder og har egentlig ikke gått lei ennå. Busscenen er legendarisk og den særdeles inntrykksfulle middagsscenen får meg til å sitte måpende gjennom hele.

Lenke til kommentar
Leide kunsten og være negativ får et par dager siden. Den var rett og slett genial! En av de aller beste norske filmene jeg har sett  :D

8705388[/snapback]

Den er kjempemorsom og skikkelig satirisk mot det norske helsevesnet. I fjor så var vel det den tredje beste norske filmen etter Reprise og Den brysomme mannen.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Detektor er en av de bedre norske eg har sett.

Elsker kommentarene til Harald Eia :love:

Ellers er jo Villmark en grei film.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...