Grundig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Heisann. Jeg tenkte jeg kunne lage en liten tråd hvor du kan fortelle hvilke norske filmer som er blant dine favoritter. Det er kun lov til å nevne max tre filmer og du må begrunne hvorfor akkurat disse er dine favoritter. Håper på mest mulig respons fra dere. Jeg kan starte. 1, "Orions Belte". Jeg liker denne filmen spesielt godt fordi den er så atmosfærisk og erkenorsk. Musikken, landskapet, effektene, skuespillerene; ja alt i denne filmen er helt perfekt. Det hele virker så troverdig at man ikke engang tenker over at dette er en film. 2, "Buddy". Denne filmen sjarmerte meg i senk allerede etter 10 minutter. Godt skuespill, enkel historie og litt drama gjør dette til en film som jeg vil se om og om igjen. Jeg så denne første gang sammen med en kamerat og tre jenter, og det så ut til at den passet like bra for begge kjønn. 3, "Uno". Etter å ha hørt mye godt om denne filmen bestemte jeg meg for å se den. Og jeg ble ikke skuffet! Skuespillerene i filmen er veldig troverdig og selve historien er enkel og fengende. Dette er helt klart en veldig nervepirrende og spennende film. Endret 5. juli 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 1.Buddy, hadde hørt masse godt om filmen, men jeg var fortsatt ikke overbevist. Trodde det var en skikkelig dritt film! Etter jeg hadde sett dne i 10 minutter, var jeg solgt. Derfor kommer den som numbero uno! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Heisann. Jeg tenkte jeg kunne lage en liten tråd hvor du kan fortelle hvilke norske filmer som er blant dine favoritter. Det er kun lov til å nevne max tre filmer og du må begrunne hvorfor akkurat disse er dine favoritter. Håper på mest mulig respons fra dere. Jeg kan starte. 1, "Orions Belte". Jeg liker denne filmen spesielt godt fordi den er så atmosfærisk og erkenorsk. Musikken, landskapet, effektene, skuespillerene; ja alt i denne filmen er helt perfekt. Det hele virker så troverdig at man ikke engang tenker over at dette er en film. 2, "Buddy". Denne filmen sjarmerte meg i senk allerede etter 10 minutter. Godt skuespill, enkel historie og litt drama gjør dette til en film som jeg vil se om og om igjen. Jeg så denne første gang sammen med en kamerat og tre jenter, og det så ut til at den passet like bra for begge kjønn. 3, "Uno". Etter å ha hørt mye godt om denne filmen bestemte jeg meg for å se den. Og jeg ble ikke skuffet! Skuespillerene i filmen er veldig troverdig og selve historien er enkel og fengende. Dette er helt klart en veldig nervepirrende og spennende film. Himmelfall Den er utrolig kul... diggar hon damen som bærer rundt på hunden (Otto) "Har alle det bra".... den filmen er bare kos og se... og om du ikkje ler under filmen eier du ikkje humoristisk sans! Buddy er kul og, men ingenting slår Himmelfall... Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 "Ni liv" har både dvd og bok utrolig bra historie, må sees! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Flåklypa Grand Prix. Den er knall... glemte den! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Flåklypa Grand Prix, uten tvil! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Olsenbanden filmene Og seff Buddy Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Norske filmer jeg liker (i tilfeldig rekkefølge): - Buddy - Johnny Vang - Flåklypa Grand Prix - Olsenbanden - Elling 1 og 2 Sikkert flere jeg har glemt Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 - Buddy - Flåklypa Grad Prix - Villmark Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 - Buddy- Flåklypa Grad Prix - Villmark Snu om på listen så er vi der.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 - Flåklypa Grand Prix Tidenes beste dukkefilm - Elling Synest dette var ein kjempebra film med fantastiske skodespelarprestasjonar - Olsenbanden Gode gamle (Egon ) Olsenbanden vil alltid ha ein plass på Topp 3 Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 - Flåklypa Grand Prix og - Uno Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 God damn... ingen som har sett Mongoland? Likte også Villmark Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Flåklypa Mongoland (genial film) Uno å selfølgelig Fjols til fjells Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 flåklyyyyyyyypa og uuuuuno Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Flåklypa Villmark Elling Endret 10. juli 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå