Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor .... Bra eller ikke bra? :)


Anbefalte innlegg

Ville bare få litt enkle svar på hvem som egentlig liker telenor :roll:

1. Noen som synes at ADSL`n til telenor holder mål?

 

2. Mange som har trøbbel med oppkobling, påloggingstid osv.?

 

3. NOEN SOM MERKER HASTIGHETS FORSKJELLEN ETTER "OPPDATERINGEN" ??

 

 

4.NOEN SOM FORETREKKER NEXTGENTEL I STEDET?

 

 

GOD SOMMER TIL ALLE SAMMEN!!! :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg har 1024/256 linja fra Telenor og har aldri hatt problemer med dem. Og jeg ligger på 1060 på speedometeret på itavisen.no etter oppgraderinga (128kbps). Er storfornøyd med Telenor men dette med volumtaksering er en stor minus. Jeg kommer til å bytte til NextGenTel etter kontrakten min med Telenor går ut.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke fornøyd med min Telenor internett

Har ADSL, men nedlastinger er ... "ok" midt på treet... Sider i Browseren feks. Explorer, netscape osv. IKKE HOLDBART! Får ikke oppdatert fort og det er ingen hastighet på det. Like fort som med modem. :wink:

 

 

 

 

 

(- Trenger du pc? Selger 2x 166/200mhz MMX!

Super stabile og funker supert som routere, servere og spilling av eldre spill. Hvis du er intressert, send en e-mail til [email protected]! Kom gjerne med forslag til pris! Maskinene har cd-rom, ekstra minne, vifter, nettverkskort (2x), ISDN kort.+++ (Siluro CoolingSystem i PSU.. Du hører ikke at de står på en gang! )

Lenke til kommentar

1. Ja. Forklaring: se 2 og 3.

 

2. Nei. Tilføyelse: men nå kobler jeg til veldig sjeldent, ettersom jeg normalt sett har pc-en på 24/7.

 

3. Ja. Jeg har 704/128-abbonement, og tidligere fikk jeg rundt 600 Kb/s på IT-avisens Speed Test. Nå får jeg rundt 720. Med andre ord: Jeg var misfornøyd før, men meget tilfreds nå :smile:.

 

4. Prinsipiellt sett: Ja.

I praksis: Ikke før bindingstiden går ut :wink:.

Lenke til kommentar

skjønner ikek dere diskutere telenor enda.

en ting har eg skjønt telenor er ikke noe å sammle på ..vel har sjøl telenor og ikek fast linje.er liksom ikekmange alternativer eg har. men en ting er sikkert.hadde eg hatt muligheten så hadde det i allefall ikek vært telenor eg hadde valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...