Grundig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei. Jeg har lagt merke til at mange på dette forumet klarer å lage skarpe, klare avatarer som ikke tar mer plass en 6 kb. Hvordan får dere til dette? Hadde noen orket å lage en mini-guide som viser hvordan man gjør dette på best mulig måte? Og samtidig fortelle hvilke program de bruker til dette formålet? På forhånd tusen takk for svar! Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har du et bilde så save det for web, gjør dine inst på bildet der. PS vil save best mulig bilde for deg med best mulig resultat. Selv bruker jeg Medium og 32 på Quality på jpg bildene mine. Husk image size. Håper jeg forsto deg riktig ang dette. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Forutsatt at man har PS, riktig nok. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det vet jeg han har. Kanskje kjekt å vite for alle andre... Jeg vet f.eks. ikke om andre måter enn nettopp Save for web i PS. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det vet jeg han har. Kanskje kjekt å vite for alle andre... Jeg vet f.eks. ikke om andre måter enn nettopp Save for web i PS. Vet noen om noe annet i et annet prog så kommer det nok noe på det også Lenke til kommentar
chrizy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 funker med det bilde programmet som er med i office 2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå