TrashMaster Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei. Jeg har pr. i dag en D-link DI-614+ i 1. etage av huset mitt. Samme sted har jeg ADSL modem. Har en Xbox med Xbox Live i 2. etg. og det er litt slitsomt å legge TP hver gang jeg skal spille. Spørsmålet er som følger: Kan jeg koble en tråløs router plassert ved Xbox'en tråløst mot router i 1. etg. slik at jeg i praksis kan spille online på Xbox uten kabling mellom 1. og 2. etg. *PS: Vet at det finnes tråløs boks som er lagd for online spilling, men ønsker router ettersom at jeg kan koble andre produkter på enheten* Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Du kan vel kjøpe et trådløst "aksesspunkt" (går meg vill i navnene her... men tror det stemmer).. Vet Dlink leverer slike... har en selv Med den står d i manualen hvordan du kobler opp med XBOX og slikt... kjempegrei EDIT: Fungerer fin sammen med 614 da jeg også har en slik selv Endret 5. juli 2005 av acon Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kanskje litt frekt å blande seg inn, men har tilsvarende problem med Playstation 2 med nettverksenhet montert bakpå. Kan det her brukes kabel inn på en trådløs enhet for så å linke denne mot en trådløs router ???? Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Kanskje litt frekt å blande seg inn, men har tilsvarende problem med Playstation 2 med nettverksenhet montert bakpå. Kan det her brukes kabel inn på en trådløs enhet for så å linke denne mot en trådløs router ???? ja... Dette aksesspunktet tar du å programerer ved hjelp av datamaskinen.. så er det bare å ta den med dit playstationen er, å plugge kablen fra "aksesspunktet" til playstationen... skulle ikke være mer vrient... Med dlink sin følger det med en god instuksjons manual Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2774 Den skal du ha Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2774 Den skal du ha Jupp Har en slik selv og er ganske fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå