Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Koble tråløse routere sammen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har pr. i dag en D-link DI-614+ i 1. etage av huset mitt. Samme sted har jeg ADSL modem. Har en Xbox med Xbox Live i 2. etg. og det er litt slitsomt å legge TP hver gang jeg skal spille.

Spørsmålet er som følger:

Kan jeg koble en tråløs router plassert ved Xbox'en tråløst mot router i 1. etg. slik at jeg i praksis kan spille online på Xbox uten kabling mellom 1. og 2. etg.

*PS: Vet at det finnes tråløs boks som er lagd for online spilling, men ønsker router ettersom at jeg kan koble andre produkter på enheten*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel kjøpe et trådløst "aksesspunkt" (går meg vill i navnene her... men tror det stemmer).. Vet Dlink leverer slike... har en selv :roll: Med den står d i manualen hvordan du kobler opp med XBOX og slikt... kjempegrei :thumbup:

EDIT: Fungerer fin sammen med 614 da jeg også har en slik selv

Endret av acon
Lenke til kommentar

Kanskje litt frekt å blande seg inn, men har tilsvarende problem med Playstation 2 med nettverksenhet montert bakpå. Kan det her brukes kabel inn på en trådløs enhet for så å linke denne mot en trådløs router ????

Lenke til kommentar
Kanskje litt frekt å blande seg inn, men har tilsvarende problem med Playstation 2 med nettverksenhet montert bakpå. Kan det her brukes kabel inn på en trådløs enhet for så å linke denne mot en trådløs router ????

ja...

Dette aksesspunktet tar du å programerer ved hjelp av datamaskinen.. så er det bare å ta den med dit playstationen er, å plugge kablen fra "aksesspunktet" til playstationen... skulle ikke være mer vrient...

Med dlink sin følger det med en god instuksjons manual :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...