Aldrisialdri Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei, jeg har akkurat tatt steget inn i den digitale verden med 350D. Jeg fikk med en 1GB minnebrikke på kjøpet, men dette er alt for lite. (reiser en del i "bushen", og har tidligere ofte kommet hjem med 20-30 filmer, skjønner det blir noen færre bilder nå som jeg kan sortere, men jeg trenger plass...). Derfor: Av små hendige lagringsmedier, hvilke muligheter har man? Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ipod photo kan brukes som harddisk for bildene dine. knips 1GB, hiv bildene inn på Ipod'en, formater og knips 1GB igjen. var det noe slikt du tenkte? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jepp, iPod Photo må jo være perfekt til noe slikt... eller en Nikon Coolwalker (hvis du ikke er redd for å gå delvis over til "fienden" ) eller noe lignende.. Lenke til kommentar
krasmussen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Når man er oppe i den prisklasse, kan det jo næsten lige så godt betale sig at investere i en laptop - bare så du tager det med i dine overvejelser. Lenke til kommentar
capy Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 tja, sant nok, men en laptop er en del større enn en ipod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå