MagnusW Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) ææææ. TV'en fungere ikke! Det er Tour de France på TV! Hjelp meg! Noen steder som sender TdF på webben? EDIT: topic skiftet etter ønske fra moderator Endret 5. juli 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Se det i reprise. Hurry til søppel dynga og skaff deg en skrap tv. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 det er ikke selve TV'en det er noe feil med, det må være UPC... Bare snøvær Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hva med å bare settet opp en antenne? De fleste vil klare å få inn TV2 da Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 har ikke antenne , pleier man å ha det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) har ikke antenne , pleier man å ha det? Bruk en kabel. EDIT: lednings stump Endret 5. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) jaaaa!! TV'en er oppe å går igjen!! *fortesegålukkelapoppensåjegkansepåtourdefrance* EDIT: neeeeeei!! Nå funker det ikke igjen!! EDIT2: nåååå funker den igjen!! Endret 5. juli 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kjøp tv kort. Så har du sikra deg, det gjorde jeg *forberedt til Green Day på Quart* Edit: Du kan jo gå til en venn eller noe... Endret 5. juli 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ta koaksen som f.eks går fra radio til tv. Sett en skrue fast inni "hunnkontakten". Dette bruker å funke god for meg, nårbrodern har vert å kapret antenna mi.... håper du forstår hva jeg mener. EDIT: slapp av Discovery Channel leder med 6,8sekunder EDIT2: ikke nå lenger, Team CSC leder... Endret 5. juli 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kjøp tv kort. Så har du sikra deg, det gjorde jeg *forberedt til Green Day på Quart* Edit: Du kan jo gå til en venn eller noe... Tv kortet bruker jo samme kontakt/signal som tv'n, og da er vel nytteverdien lav? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Skift topic ellers vil tråden bli stengt. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kjøp tv kort. Så har du sikra deg, det gjorde jeg *forberedt til Green Day på Quart* Edit: Du kan jo gå til en venn eller noe... Tv kortet bruker jo samme kontakt/signal som tv'n, og da er vel nytteverdien lav? Joda antenne, men inrømmer var litt dumt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå