JoaJoa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg har problemer med å få lest hotmail'n min. Etter jeg logger inn, så bli vinduet helt hvitt, og det står fullført i statuslinjen nederst til venstre. Dette gjelder også msn profiler, og andre "passport?" lignende sider. Noen som har en anelse hva dette er? Har kjørt norton virusprog, ad-aware og spybot... edit: har norsk win xp, og bruker internet explorer. Endret 5. juli 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Prøv en annen browser.. er ett typisk problem med explorer etter at det har vert mye spyware og lignende inne på maskinen.. Spybot og Ad-Aware finner ikke utav det (Snakker av egne erfaringer) Last ned mozilla Firefox og prøv med den og alt er i orden skal du se Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Eller Opera jeje.. whatever Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Måtte Opera til ja Men har fremdeles et problem: Når jeg skal besøke msn spaces, eller lese hotmail, fra msn messenger, så bruker den automatisk explorer. Selv om Opera er satt som standard nettleser. Går ikke an å kopiere adressen som står i explorer, for så å åpne adressen i Opera. Noen som vet en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Om du har ett opera vindu åpent så mener jeg at den automatisk vil åpne den opera.. er ihvertfall slik i Firefox.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå