Kjekssjokolade Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg har kjøpt ei ny strømforsyning, Thermaltake Purepower 680W, byttet den med aopen et eller anna 380W, grunnen til dette var AMD643800+, 2*512Ram to 250gb SATA disker to DVD rom/brenner og nyinnkjøpt skjermkort X850xt pe. Byttet ut den gamle strømforsyningen, alt gikk problemfritt. satte i den nye koblet til strømkontaktene, og var yr av glede. Startet maskinen, MEN, der sto det på skjermen "no VGA input device". Jeg hadde start på nyskjermkortet med den gamle strømforsyninga, og da fungerte det, dog jeg mistet den ene hardisken pga strømmangel. Nå med nystrømforssyninga står maskin og går, vifta på skjermkortet går rundt men jeg får ikke liv i skjermen/VGA input device, har prøvd med to andre skjermer bortsett fra min. Hva kan det være som er galt? Og hva kan jeg evt gjøre? Endret 5. juli 2005 av kt600 Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sjekket at skjermkortet sitter ordentlig i? Sjekket at det ikke skal være en ekstra strømkabel til skjermkortet? Prøv deg frem Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå