abcde Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei.. Skal en tur gjennom tyskland i sommer. Tenkte å plukke med meg diverse datautstyr og mp3 spiller på veien hvis det er noe å spare. Det jeg lurer på er det ligger noen greie butikker langs autobahn? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er jo Media Markt på Citti West ved Flensburg, men jeg vet ikke om det er så mye billigere der enn i Norge. Bilstereo kan man kanskje spare penger på, though... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er generelt lite å spare på hardware. Finnes sikkert unntak der som andre steder, men de butikkene jeg har sjekket har ikke vært billigere enn hjemme. Uansett er denne feilpostet og flyttes fra Annet om Hardware. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hardware som du kjøper i utlandet må du vel strengt tatt fortolle så jeg tviler på at du sparer mye spenn, men anyway hva med reklamasjon når 3d kortet til 3k streiker etter 1 mnd Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hardware som du kjøper i utlandet må du vel strengt tatt fortolle så jeg tviler på at du sparer mye spenn, men anyway hva med reklamasjon når 3d kortet til 3k streiker etter 1 mnd Momsgrensen er mye høyere om du importerer varer selv i forhold til å få det tilsendt i posten. Hvis du derfor finner noe som er billigere i tyskland så kan du spare litt siden du slipper moms, men for å være ærlig tror jeg det er vanskelig å finne noe som er mye billigere. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hardware som du kjøper i utlandet må du vel strengt tatt fortolle så jeg tviler på at du sparer mye spenn, men anyway hva med reklamasjon når 3d kortet til 3k streiker etter 1 mnd Jo men når du tar det med selv er grensa for hva du kan ta med 6 tusen så vidt jeg husker uten å betale moms. Hvis du da klarer å unngå den tyske momsen, eller hva de kaller det så er det litt å tjene på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå