Gå til innhold

Kjøpe utstyr i Tyskland

Anbefalte innlegg

Hei..

Skal en tur gjennom tyskland i sommer. Tenkte å plukke med meg diverse datautstyr og mp3 spiller på veien hvis det er noe å spare. Det jeg lurer på er det ligger noen greie butikker langs autobahn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hardware som du kjøper i utlandet må du vel strengt tatt fortolle så jeg tviler på at du sparer mye spenn, men anyway hva med reklamasjon når 3d kortet til 3k streiker etter 1 mnd :thumbup:

Momsgrensen er mye høyere om du importerer varer selv i forhold til å få det tilsendt i posten. Hvis du derfor finner noe som er billigere i tyskland så kan du spare litt siden du slipper moms, men for å være ærlig tror jeg det er vanskelig å finne noe som er mye billigere.

Lenke til kommentar
Hardware som du kjøper i utlandet må du vel strengt tatt fortolle så jeg tviler på at du sparer mye spenn, men anyway hva med reklamasjon når 3d kortet til 3k streiker etter 1 mnd :thumbup:

Jo men når du tar det med selv er grensa for hva du kan ta med 6 tusen så vidt jeg husker uten å betale moms. Hvis du da klarer å unngå den tyske momsen, eller hva de kaller det så er det litt å tjene på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...