Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hehe, for de som lurer, farsjan bor i trondheim og morsan bor i mosvik! *Skrive ned* Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Trondheim her, Strinda. Altfor varmt. Jeg sitter i kun bokser og ser på TV med fjenkontrollen til den største viften i huset i hånden. (Vifte anbefales virkelig.) Lenke til kommentar
schtan Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hehe, ja! sitter og spiser rips jeg? :strange: GIDD da TheMasteR (of tha spammers!) Endret 5. juli 2005 av schtan Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Beklager at jeg er lit negativ her, men dette er og blir en meningsløs evighetstråd, ala telletråder og vil dermed bli stengt. Hvis noen lurer på været andre steder i landet så kan dere gå inn på: http://www.storm.no/tv2/ Volia! Behovet for denne tråden forduftet. Vidre småpjatt kan taes i SO4-tråden Hvis dere bare vil uttrykke glede for det gode juli-været i 2005 kan dere bruke kateogorien gledesutbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg