efikkan Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hei! Jeg tenkte meg å prøve en "guest pass key" til World of Warcraft. Men under registréringen spørr den etter Visa/Electron - Visa/JCB/Mastercard/American Express. Problemet er at kortet jeg eventuellt skal bruke er merket med "cirrus", "Maestro" og "bank axept". Så da lurer jeg på om dette kortet kan benyttes? (det er et vanlig bankkort). Må jeg benytte kredittkort selv om jeg vil eventuellt benytte "game cards". Takk Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 vis jeg ikke husker feil.. jeg fikk et 10day card av en kamerat.. jeg måtte bruke visa kortet til mamma så jeg fikk 10dager gratis å betalte resten av måneden å etter det måtte jeg kjøpe spillet selv og fortsatte på den acounten jeg hadde registrert Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja, du må registrere kontoen til et kredittkort, ikke bankkort. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Ja, du må registrere kontoen til et kredittkort, ikke bankkort. Hvorfor må jeg benytte kredittkort selv om jeg ikke skal betale med kredittkort? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg er ikke så veldig kjent med wow, men jeg har hele spillet. Jeg tenkte jeg kunne prøve "guest pass" til å bli kjent med spillet før jeg bruker den første måneden med spilletid. Men nå som jeg prøve med keyen som står inne i coveret, så fikk jeg valget "game card" nedenfor kredittkortene. Men da får jeg et nytt spørsmål om å fylle inn en ny key som skal stå på gamecardet. Men siden jeg ikke har noe slikt kort, men bare vil benytte de 30 dagene med gratis spilletid, så lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Kan jeg skrive opp igjen den samme keyen og så benyttet de 30 dagene? Unnskyld, men jeg er ikke så kjent med spillet... Edit: bedre setning. Endret 5. juli 2005 av efikkan Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Får å bruke de 10 dagene før du bruker de 30 første dagene må du gjøre følgende. 1. Registrer en konto med "Guest pass keyen", du må ha kredittkort for å registrere kontoen. Jeg vet ikke hvorfor, vet du hvorfor det er krig? Det er trygt å registrere med et kreditkort, fordi du kan gå inn å slette all kortinformasjon etter at du har ordnet kontoen. (Har du Visa Electron må du gå i banken å spørre om Visa Nummeret). 2. Spill de 10 dagene. 3. Gå inn i manage account å registrer den ordentlige CD-keyen. 4. Spill de 30 dagene 5. Skaff de et gamecard eller et kreditkort. 6. Spill videre Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hvorfor må jeg benytte kredittkort selv om jeg ikke skal betale med kredittkort? Det er vel fordi du ikke skal samle inn guest pass og spille gratis over lengre tid, men kjøpe spillet etter de 10 dagene. Er ikke så mange som har mer enn 1 kredittkort Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Må jeg ha kredittkort på de 30 gratisdagene som følger med spillet? (hvis jeg dropper 10-dageren) Da får jeg valget gamecard under registréring, skal jeg da velge det og skrive opp serialen i coveret på nytt? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Mente det gikk an å bare skrive 000000000000 i kredittkort feltet... (Riktig antall siffer da riktignok) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå