Hezza Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg har Olympus C-220ZOOM. jeg har en liten problem med den... når jeg skal ta bilde, så av og til hender det at når eg trykker ned utløseren, så nekter den å ta bilde.. bare blinker både oransje og grønn.. så slår den av seg selv... men ellers går det fint å ta bilder.. men jeg lurer på koffor blir det sånne av og til? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Kamera bruker tid til å stille seg inn. Autofokus har problemer med å definere avstanden i enkelte situasjoner. Av og til som du selv sier. Da kan du "hjelpe" kamera ved å rette sentrum av motivet mot et objekt med den avstand du ønsker, deretter trykke utløserknappen halvt inn - så rette kamera mot motivet du ville ta - ta bildet. Du skal også være klar over at du låser eksponeringsinstillingen. (tid og blender) _________________ skarsk [ Denne Melding var redigert av: skarsk på 2002-07-28 21:45 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Det kan høres ut som om det er noe galt med batteriene? Hvis det ikke er det ville jeg hørt med Olympus, dette hørtes rart ut... MLW Lenke til kommentar
CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det samme problemet har jeg med min Olympus C-100....vet ikke hva det er,men da jeg kjøpte oppladbare batterier, var det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå