CrackaBoi Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Alle filene i Project vinduet i Premiere har fått -1 som filnavn og forsvunnet fra timelinen!! Det funker ikke å adde dem!!!! Jeg må ha det klart i kveld!! Hva er galt! HJELP!!!!!! _________________ -[[|PIRATE|]]- [ Denne Melding var redigert av: The Pirate på 2001-11-25 23:30 ] Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Hei Pirate! Etter å ha lest alle innleggene dine om Premiere annbefaler jeg at du leser i manualen om det mest grunnleggende før du prøver å gjennomføre ditt prosjekt, det virker ikke som du har gjort det! Det tar nok kortere tid enn å prøve og feile... :smile: Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 25. november 2001 Forfatter Del Skrevet 25. november 2001 Jo da, men akkurat nå er det UTROLIG viktig!! Alt er jo ødelagt! Jeg har sittet 20 timer med dette! Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Har samme problemet selv. Tror bare det var i xp forresten. Hva kjører du Pirate? Lenke til kommentar
denethon Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 En god tommelregel når man redigerer film er å lagre prosjektet hvert 5. minutt. Du kan gjerne lagre det i flere projects, ettersom du kan ha behov for å gå et steg tilbake hvis det skjærer seg. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 26. november 2001 Forfatter Del Skrevet 26. november 2001 Hei, ja jeg kjører XP. Ja jeg savet jo hvert 3 minutt! Men det var ikke der problemet var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå