Gå til innhold

GW anmeldelse i PC gaming world!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme her, Zyfex. Synes Old Ascalon og områdene rundt der er veldig stusselige og deprimerende. Det bedrer seg heldigvis betraktelig jo lenger ut i spillet man kommer.

Nå skal jo Old Ascalon og områdene rundt være helt ødelagte og deprimerende pga. The Searing, så er nok med overlegg det er så "stygt." Hadde ikke vært så bra om Ascalon hadde sett ut som pre-searing, post-searing, hadde det? :)

Jøje meg. Dette er en persons meninger om et spill, og ikke nødvendigvis den samme som har anmeldt WoW.

Hva skal dere gjøre, sende ham/henne en mail og si at "FAEN HELLER, din subjektive mening er FEIL!! Du skal mene at GW har grafikk som tilsvarer en høyere karakter enn hva WoW fikk, for det gjør vi! Jævla urettferdig!"

Les andre anmeldelser, hvis dere absolutt må få andre mennesker til å bekrefte deres egen mening om spillet.

Jøje meg. Dette er en persons meninger om et spill, og ikke nødvendigvis den samme som har anmeldt WoW.

Hva skal dere gjøre, sende ham/henne en mail og si at "FAEN HELLER, din subjektive mening er FEIL!! Du skal mene at GW har grafikk som tilsvarer en høyere karakter enn hva WoW fikk, for det gjør vi! Jævla urettferdig!"

Les andre anmeldelser, hvis dere absolutt må få andre mennesker til å bekrefte deres egen mening om spillet.

Ehm.. Det er jo ikke akkuratt som om vi har tenkt å bestemme hvordan anmelderen skal gradere spillet! Vi diskuterer enkelt og greit hva vi mener om annmeldelsen og hva vi mener om grafikken i forhold til WoW... Ikke for å være frekk, men er ikke det akkuratt det ett forum skal brukes til, diskutere?

Nei, grafikken til WoW er "bæst". Ferdig med det. :)

Hmm.. Detter er altså din subjektive mening og vil antageligvis blir ganske kraftig motargumentert i denne delen av forumet!! :p

Jeg skal ikke tvinge deg eller noen andre til å mene at gw har best grafikk, men ut fra alle bilder og sammenligninger så ser Gw garantert best ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...