Gå til innhold

lanseringsdato nokia n90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor jeg spør er fordi jeg ringte og hørte med nordialog og de hadde fått leveringsdato i august... Bruker alle butikkene i Norge samme importør på nokia mobiler, gjelder vel det da alle... Trist hvis det er sant..

Lenke til kommentar

Meh, nå har MPX ihvertfall oppdatert siden sin, nå er det 4.august som er forventet ankomst tid. ikke 11.juli.

hele greiene begynner å gi en dårlig ettersmak i kjeften på meg.

Jeg vet at Nokia er dårlig til å holde lanseringsdatoer, men dette er latterlig.

Lenke til kommentar
Jeg vet at Nokia er dårlig til å holde lanseringsdatoer, men dette er latterlig.

Er de? Har du noen flere eksempler enn N90, som de vel og merke offentlig forklarte ville bli forsinket, eller er det der bare en påstand totalt uten grunnlag? Jeg tror nok det sistnevnte..

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Er de? Har du noen flere eksempler enn N90, som de vel og merke offentlig forklarte ville bli forsinket, eller er det der bare en påstand totalt uten grunnlag? Jeg tror nok det sistnevnte..

Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor folk har et inntrykk av at Nokia alltid er forsinket med modellene sine?

De siste årene har det vel skjedd kanskje hendt 2-3 ganger at de har vært forsinket - mens ca 20 ganger har de vært presise. Har også vært tilfeler hvor de har kommet FØR de skulle (eksempel 3650 som kom ca 2 måneder før den skulle)

N90 er faktisk eneste forsinkelse fra Nokia jeg kan komme på i farten?

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...