PWeb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Synes selv dette bildet er ok. Kanskje skulle det hatt litt mer dybdeskarphet? Kamera som er brukt er et Fuji FinePix 602z. Ikke speilrefleks, men et godt kamera med mange muligheter. Avstanden til myrullen er her 1-2 cm. Det er ikke gjort noe behandling med bildet. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er vanskelig med god dybeskarphet når en er så nær. Jeg synes hele myrullen skulle vært med i rammen. Jeg ville frisket fargene ørlite samt gitt bildet en litt USM. Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Blir litt kjedelig med midtstilt komposisjon her. Forøvrig synes jeg bildet burde hatt MINDRE dybdeskarphet. Synes ikke bakgrunnen her er interessant. Ellers er jeg enig med Ravis. Endret 12. juli 2005 av Pulsar Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tenkte jeg kunne legge ut dette bildet og samtidig få litt kritikk på det, med det samme det var en tråd med myrull som tema Dette bildet ble tatt i våres, med et Canon speilrefleks kamera med 35mm lysbilde film. Scannet inn diasen til pc, men bildet er ubehandlet. Maverickfoto. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Passa dårlig med solen der, men den blålilla fargen i bakgrunnen er veldig fin Lenke til kommentar
SoloNo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ikke helt sant at det første bildet er ubehandlet. Det har vært en runde i photoshop. Det er jeg 110% sikker på siden du har brukt litt for mye sharpen på det. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå