spiffers Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg ser etter ultramobil opptaker, en som man kan bære på kroppen, og som bruker skikkelige tilkoplinger, type XLR-3-31. Fostex har en, samme med SoundDevices. Problemet er at disse koster skjorta og litt til, så rimeligere alternativer hadde vært fint å få vite om. Noen tips? Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kansje en brukt Tascam DA-P1 hadde gjort susen? SoundDevicen har jo riktignok tidskode, men med har du kansje ikke bruk for? Andre alternativer er jo MiniDisk eller Maycom sin flashrecorder: http://www.maycom.nl/main.html Mvh Ketil Morstøl Norsk importør av beyerdynamic. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Tidskode er nok et must. Skal bruke den til lydopptak på film-jobber.. Er greit å få synca lyden.. Men ellers takk for tilbakemeldingen. Tror jeg må trø til med en god del lapper for å få dekka behovet. Er det forresten noen som vet om et forum dedikert til lyd? Lenke til kommentar
hkarlsen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sjekk ut denne: http://www.core-sound.com/HighResRecorderNews.html#NEWS PDA basert high-end recording høres veldig praktisk ut! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Skal du ha tidskode på bærbare enheter, så koster det nok desverre (som du beskrev så godt) "skjorta og litt til"... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Tja, du kan jo se om du klarer å finne en maken til min ekstremt pent brukte Denon DAT. Den er på størrelse med en 20- pakning. Endret 6. juli 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er det forresten noen som vet om et forum dedikert til lyd? Lydforum.com (proff lyd) storedyret.com (proff video/lyd etc) Mvh Ketil Morstøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå