beaverHunter69 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har hatt problemer med PCen min i det siste etter at jeg overklokka skjermkortet med ATITool. Det viste seg at det var PSUen (Tagan 420W) som hadde dødd. Dette dekkes vel av garantien? Jeg har jo ikke gjort noe med PSUen direkte... Takker for svar Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Selvfølgelig, så lenge det ikke er tukklet med selve strømforsyningen har den garantien i behold Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Selvfølgelig, så lenge det ikke er tukklet med selve strømforsyningen har den garantien i behold :!: Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har hatt problemer med PCen min i det siste etter at jeg overklokka skjermkortet med ATITool. Det viste seg at det var PSUen (Tagan 420W) som hadde dødd. Dette dekkes vel av garantien? Jeg har jo ikke gjort noe med PSUen direkte... Takker for svar Strømforsyningen skal tåle at du overklokker, å garantien gjelder. Men har jeg vært deg har jeg ikke sagt at jeg overklokket kortet når det skjedde. Så slipper du å overbevise selgeren om at du ikke har overbelastet den. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 _....Men har jeg vært deg har jeg ikke sagt at jeg overklokket kortet når det skjedde. Så slipper du å overbevise selgeren om at du ikke har overbelastet den... what he doesn't know, wont hurt him Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Alt som skal skrives er feilen, og ikke "årsaken" som jhbamse sier. Det er opp til firma å se til om det dekkes av garanti eller ikke. Selvfølgelig skal man ikke utnytte systemet med å ødelegge saker med vilje, da mister vi nemlig alle webshoppene vi har til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå