FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Oki.. hold dere fast.. jeg tar det som historie jeg.. Jeg kom inn i boden min der pakkemannen hadde lagt pakken siden ingen var hjemme, og jeg leste på den og skjønnte med en gang hva det var... "Apple"... IPOD! NEI! "Empty package".. Så med andre ord, tom pakke fra Apple med masse isopor og puffe stoff så jeg kunne trygt legge Ipod'en min nedi! Mens når jeg bestillte servicen så sto det jeg selv skulle pakke den inn Oh well, skuffet kanskje, men men! Det var spennende å vente da! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 :!: En pakke søppel, med andre ord. Rart det ikke var noen som tippet det, mtp hva denne kategorien heter (/het før....) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 ingen bamsemums? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tanken streifet meg, da Xbox gjør det samme. *springe opp og skru på TV'en* Lenke til kommentar
magio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Faen heller! Hater Apple! Endret 5. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Apple take spam to another level? Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Eg kom nærast! Det var hovudsakeleg det eg meinte me stein(går dykk på den?), altso ingenting! Vant eg? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hm, hadde tenkt å foreslå iPod.. Var en UPS-mann som kom på døra mi med iPod også.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Hm, hadde tenkt å foreslå iPod.. Var en UPS-mann som kom på døra mi med iPod også.. dette var ikke Ipod, dette var en tom boks fra Apple til å putte en Ipod oppi Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hadde jeg vært trådstarter så hadde jeg blitt så flau at jeg hadde funnet opp ett eller annet muffins om pakken Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hm, hadde tenkt å foreslå iPod.. Var en UPS-mann som kom på døra mi med iPod også.. dette var ikke Ipod, dette var en tom boks fra Apple til å putte en Ipod oppi Så spennende Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hm, hadde tenkt å foreslå iPod.. Var en UPS-mann som kom på døra mi med iPod også.. dette var ikke Ipod, dette var en tom boks fra Apple til å putte en Ipod oppi Genialt. Var ganske morsomt at en haug med folk satt spente og fulgte med tråden hele dagen for å få vite hva som var i den pakken. Og så var det bare en tom boks. :!: Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 hehe, jeg fikk helt lættis når jeg skjønte hva det var.. Vel vel, kult at dere fulgte med, men ingen av dere vant. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 utrolig service av aple da , jeg vet ikke om andre firamer som sende emabalasje når man skal sende et produkt til dem , genialt Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Så du fikk en pakke med...pakke? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ah, synd eg ikkje såg denne tråden før no, for når eg såg at det var apple service og UPS skjønte eg det med en gang, fikk nettop en sånn eg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå