Gå til innhold

Jeg fikk nettopp en pakke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er overbevist om at trådstarter ikke har fått hverken pakke eller telefon. Dette er bare noe han har funnet på for å drive ap med oss på forumet. Kl 19 kommer han til å utsette det til 20, og sånn kan han holde på litt helt til han avslører hele greia.

Lenke til kommentar

stakkars UPS :) jeg ringte nettopp opp pakkemannen (fra nr som han ringte meg med), og spurte om han hadde sett hva som var i pakken min.. jeg tror han oppfattet det som en anklage og ble litt sur og sa "Nei nei nei nei, jeg har ikke sett i den, aldri, nei nei nei".. Ikke mye hjelp å få :)

Lenke til kommentar

Usj, fort deg hjem da.. Urg.. :D

Fikk selv en sånn notis her omdagen sent hjem fra posten, om at det hadde en kommet en pakke til meg fra nederland.. Ikke den vanlige notisen, men en sånn fra tollen at det ikke var tollpliktig og slikt. I wuz like "WTF mate?".

nesten 3kg tung, og jeg aante ikke hva det var.. Er så koselig å få slikt..

Var å henta den igår.. Var en pakke med 40 ubuntu cd'er jeg hadde bestilt for 1-2 mnd siden elns.. :p

Lenke til kommentar
kan jo være noe ala kjemisk krigføring, gale talibanere som sender noen slemme sykdommer/virus random rundt omkring i verden! :p

Jeg sa miltbrann!!! Hvis vi ikke får vite det før klokken 19:01, vant jeg!!!!11

den går ikke, må jo få et par min for å skru på laptop og poste innlegget etter jeg har sjekket hva som er i pakken (dvs åpne den og skjønne hva den inneholder), og komme inn døren :) ^^

Lenke til kommentar
Har du deltatt på noen utenlandske konkurranser?

not that i know of.. men på en annen side, hvem vet.. kanskje jeg svarte på en konkuranse poll eller noe, men man pleier jo å bli underettet om dette..

Fy fillern jeg spent (Dvs at jeg kommer til å bli skuffet), får aldri pakker, og ihvertfall aldri pakker jeg ikke vet hva er! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...