FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Hva får den som gjettet riktig? Pakken.. Neida, de kan få "ære og berømmelse" Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Skal ringe å spørre fetteren min om han sendte meg den i pakke (håper ikke det, da er det jo ikke spennede lenger! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hva får den som gjettet riktig? Pakken.. Neida, de kan få [bære og berømmelse"[/b] Kjedelig ;-----\ Du har mange linjer i signaturen Earth ;O Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 earth 657, signaturen din er litt for lang vel? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 stay on topic please, men oki, skal gjøre den litt kortere. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg holder med de som tror det er en bombe i den Om du ikke har vært lamer eller teamkiller så vet jeg ikke.. Edit: kommentar fjernet. Endret 5. juli 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er ein pakke som du betalar for og inni er det ein haug med stein. ...eller ein flodhest. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ok.. vi har følgende forslag.. Ipod SE K750i Inflatable Ingrid miltbrann hemmelig beundrer Blow up Sally Lovable Louise b-reals jordklode plakat brides.ru (tipper det betyr Russisk brud jeg ) Namm namm ~Alex~ En Dildo tre bamsemums pakket inn i ett lilla håndkle MARSBOER! En reise for 2 fra københavn til paris Bombe Hundebæsj Stein eller Flodhest (Vash var visst ikke helt sikker) Blir spennede dette her EDIT: Legger til hundebæsj som nevnt under her Endret 5. juli 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg foreslår at det er noen som har køddet med deg, og at det ligger en hundebesj på trappen din. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Ringte fetter, han sa han ikke hadde sendt en pakke! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bra, nedtur om det hadde vært mobilen, da. Kanskje det er reklame? Eller et badekar. Bare pent brukt av en gammel dame til butikken. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sikkert bare nye bankkort eller noe anna kjedelig noe... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Eller et badekar. Bare pent brukt av en gammel dame til butikken. Eller et badekar fullt av glass-Cola + en gammel dame oppi Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 ja, blir spennende dette her, tror det nesten garantert ender opp med retur men Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Må beholde den da.... Vinnern er finnern. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 En pakke kan jo være no smått også da. Sim-kort eller no! Gave fra Telenor? =P Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Eller et badekar. Bare pent brukt av en gammel dame til butikken. Eller et badekar fullt av glass-Cola + en gammel dame oppi Hva er greia med eldre damer på forumet her a? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4453030 bl.annet.. også.. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 nå? får vi snart vite hva som er i pakken? * vente spent* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå