Gå til innhold

Jeg fikk nettopp en pakke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
so why can't you?

uff, engelsk er for skole-tider.. Nå er jeg ferdig på skolen for alltid faktisk.. :hmm:

fordi jeg er på LAN party en stykke unna, og jeg skal hjem å hente min splitter nye K750i kl 18.00, så da kan jeg se på pakken i samme slengen! :)

Lenke til kommentar

Kan gi et liten faktaopplysning til dere, jeg har bestillt service på IPod'en min, men det er TNT som fikser sånne ting visstnok, vet ikke hvorfor man skulle fått en pakke av den grunn? Har ikke fått sendt av gårde ipoden min heller, så ved mindre Apple har vært så snille som å gi meg en splitter ny en uten å i det hele tatt se på den har jeg nå, er det vel ikke en Ipod, eller?

Lenke til kommentar
UPS leverer i Norge. Gjerne pakker som kommer fra utlandet.

Det schtemmer!

Når jeg vant hovedkort i Abit-konkurransen kom det med UPS. Ekstra morsomt var det å få tollkrav på 325,- i ettertid. Tihi.

kjipt og måtte betale for en premie da

Lenke til kommentar
so why can't you?

uff, engelsk er for skole-tider.. Nå er jeg ferdig på skolen for alltid faktisk..  :hmm:

fordi jeg er på LAN party en stykke unna, og jeg skal hjem å hente min splitter nye K750i kl 18.00, så da kan jeg se på pakken i samme slengen! :)

kanskje K750i kommer i UPS :O

Lenke til kommentar

Nei, det gjør den ikke.. Det er fetteren min som Jobber i telenor som har fått den for innkjøprspris, han skal ta den med hjem fra jobb i dag.. hadde vært litt klønete av han å sende den vel? men alt er vel mulig antar jeg.. Alt jeg kan si er at jeg har 0 anelse om hva dette er! :)

Lenke til kommentar
Nei, det gjør den ikke.. Det er fetteren min som Jobber i telenor som har fått den for innkjøprspris, han skal ta den med hjem fra jobb i dag.. hadde vært litt klønete av han å sende den vel? men alt er vel mulig antar jeg.. Alt jeg kan si er at jeg har 0 anelse om hva dette er! :)

Om han jobber på Telenor får han sendt pakker ut på null-komma-svisj, min bror jobber på pakkelageret der, og han kan sende ting i hytt og pine. Han ville sikkert sendt en eventuell mobil med UPS om den skulle til meg. :shrug:

Lenke til kommentar

Kanskje det er K750i, jeg vet ikke.. høres litt rart ut at han skulle ta å sende telefonen hjemt il meg 4-5 timer før han kommer hjem? Burde kanskje spurt han pakkemannen som ringte meg hvem som sendte pakken. :):roll:

Det eneste jeg vet er at jeg sikkert ikke ville fått en pakke uten at jeg har bestillt noe, så jeg gjetter enten IPod eller K750i.. men kan forsovet vær Inflatable Ingrid også da :p Spam i nytt format :p "Søppel pakke" :p

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...