~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kanskje jeg er i den? Føler meg litt komprimert. Siden du er på nett så får han vel med noe som er verdt noe i pakken da. No offense Ingen tar min innebygde antenne! No shit Endret 5. juli 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er tre bamsemums pakket inn i ett lilla håndkle..... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det er tre bamsemums pakket inn i ett lilla håndkle..... Du står bak det, skjønner jeg..? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) UPS er et vanlig pakkefirma i likhet med f.eks FedEx (hoho), som sender omtrent alt til overalt. ups er jo kabeltvlevrandør da EDIT: det var vist upc som levert kabeltv Endret 5. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) United Parcel Services. Jeg tror du har fått plakatene, jeg. Endret 5. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nå vet jeg det! En reise for 2 fra københavn til paris, god tur! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå vet jeg det!En reise for 2 fra københavn til paris, god tur! dårlig at turen til københavn ikke blir dekket da Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 det som er greia er at jeg ikke er den som er "eier" av huset, så denne pakken er sendt direkte til meg, ikke til "Huset".. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Kanskje jeg er i den? Føler meg litt komprimert. da sender jeg den i retur, med klagebrev som vedlegg :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 United Parcel Services. Jeg tror du har fått plakatene, jeg. det var posten som levert plakatene fra nasa , og di måtte henten på kostkontoret , trodde ikke ups hadde avdeling i norge , sidne posten har monopol på brev og privat pakker Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 UPS leverer i Norge. Gjerne pakker som kommer fra utlandet. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kanskje jeg er i den? Føler meg litt komprimert. da sender jeg den i retur, med klagebrev som vedlegg :!: Var vist ikke meg likevell, fant meg igjenn. På badet. (speil er en fin ting) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Føler at tråden er litt i klasse med Joey sin leker av og til. "Guess what I'm thinking?" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 UPS leverer i Norge. Gjerne pakker som kommer fra utlandet. Det schtemmer! Når jeg vant hovedkort i Abit-konkurransen kom det med UPS. Ekstra morsomt var det å få tollkrav på 325,- i ettertid. Tihi. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 UPS leverer i Norge. Gjerne pakker som kommer fra utlandet. Det schtemmer! Når jeg vant hovedkort i Abit-konkurransen kom det med UPS. Ekstra morsomt var det å få tollkrav på 325,- i ettertid. Tihi. haha, det er fint.. betale mer i tollkrav enn det koster for å kjøpe kortet i norge Når får vi vite hva det er? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når Earth kommer hjem. jeg skal låne nokia laderen hans så jeg begyner å bli utolmodig (han er på lan). (vi er naboer) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når Earth kommer hjem. jeg skal låne nokia laderen hans så jeg begyner å bli utolmodig (han er på lan). (vi er naboer) Og hvorfor sier du det her? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Når Earth kommer hjem. jeg skal låne nokia laderen hans så jeg begyner å bli utolmodig (han er på lan). (vi er naboer) Og hvorfor sier du det her? *ler* Jeg kommer hjem rundt 18.00 tiden.. skal legge ut svar da! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når Earth kommer hjem. jeg skal låne nokia laderen hans så jeg begyner å bli utolmodig (han er på lan). (vi er naboer) Og hvorfor sier du det her? *ler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå