FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg er hos en venn nå, og plutselig ringte mobilen min, det var UPS som hadde en pakke til meg. Jeg ba dem sette den fra seg et passende sted, og jeg sendte bekreftelses SMS og alt var greit. Poenget med tråden er at dere skal gjette dere frem til hva pakken inneholder.. jeg har ikke peiling, venter ingen pakke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 kanskje det er miltbrann! :O Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor stor er pakken? Har du bursdag? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 kansje komplett har sendt en pakke til feil adresse så du får em hel bunch me datastash eller kansje du har en hemmelig beundrer ble litt spent sjøl nå Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 hadde bursdag for nesten et halv år siden, og jeg aner ikke hvor stor pakken er. Jeg har absolutt ingen peiling på hva det er for noe. men UPS, er de spesialiserte? Jeg har ikke anelse på hva jeg har fått Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 hemmlig beundrer tviler jeg sterkt på at det er.. ved mindre det er schærschten min som nå er på ferie i Nicaragua som har sendt en pakke? Men hun kom frem i går da, går vel ikke så fort.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 UPS er et vanlig pakkefirma i likhet med f.eks FedEx (hoho), som sender omtrent alt til overalt. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kanskje det er en Lovable Louise, eller Inflatable Ingrid? Edit; skate4life var først med den Endret 5. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 gjette? Vi har jo ikke en dritt å gjette etter.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hva med den b-reals jordklode plakat sak som man tydligvis måtte vente jævlig lang tid på? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Når får vi svaret da trådstarter???? Hvis vi ikke får svaret innen 24 timer, tror jeg at jeg hadde rett ^^ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg venter på to pakker jeg. Den ene er de jordklodeplakatene. That is my guess. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 jeg skal hjem utover ettermiddagen å hente pakken. Vi har jo ikke en dritt å gjette etter.. Ikke jeg heller! :!: Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kanskje jeg er i den? Føler meg litt komprimert. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kanskje jeg er i den? Føler meg litt komprimert. Siden du er på nett så får han vel med noe som er verdt noe i pakken da. No offense Endret 5. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå