Gå til innhold

BF2's største idioter?


Anbefalte innlegg

Håper at EA viser ansvar her etterhvert og sletter klart useriøse brukere. Siden ranked servere ikke er gratis må man kunne forvente at en viss oppfølging blir gjort.

(Se også hvem som "tilfeldigvis" ligger på topp på den offisielle ranked server listen)

 

statwhore13ih_s.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"obersturmbanfuhrer" må ihvertfall være en bot som automatisk respawner og lar seg bli drept over 1000 ganger ;)

Lurer på om de andre er automatisert på noen måte...

 

Men jeg har tro på at EA har svært detaljert informasjon som de får fra Rank serveren og kan filtrere slikt ut, og gjøre det en gang i blandt.

Endret av Fury
Lenke til kommentar

Dog må EA/DICE også ta noe av skylden da de implementerte de totalt idiotiske "locked" våpnene. Hadde det vært nogenlunde realistiske grenser for å unlocke alle på en normal måte hadde vi nok sluppet litt mindre slik oppførsel. Slik det er nå må man jo bruke store deler av livet sitt for å få alle våpnene. Har man spilt sammenhengende i feks. 3-4 dager burde alle våpen vært tilgjengelige. Slik det er nå kan jeg ikke engang drømme om hvor lenge man skal spille for å unlocke dem. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd dem alle, medic og sniper er best, så man trenger ikke mer en 12000 poeng før man har begge to og kan slutte å spille bf 2 for alltid! Neida... :p Men jeg har faktisk prøvd alle. Trykk her for å få vite hvordan.

Joda, men det er jo ikke singleplayer som er det helt store i BF2. Har selv også såvidt prøvd gjennom alle i SP(i demoen), men det hjelper jo ingenting når man er online.

Lenke til kommentar
[iC,05/07/2005 : 15:47] Med tiden bør det faen meg komme ei sperre for hvor mange ganger man kan bli "critically wounded" før man faktisk dør.

 

Noe annet bør også skje, for ellers kommer det en trilliard mennesker på topp-listene som ikke en gang fortjener å ha spillet. :realmad:

og la de med høyest rank få førsterett til commander, er lei av commandere som løper rundt og det er alt han gjør...

 

de verste er jo de som tar med seg black hawk og flyr over en fientlig base og hopper ut og glemmer fallskjermen :wee:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
De gjorde vel noe liknende dette:

http://www.gigashare.com/files/embed/748915217.html

Stygt!!

 

Edit: Må prøves... :cool:

Fy Faen! Det der var noe av den verste "mobbingen" jeg har sett..

Det tar jo sinnsykt lang tid å komme inn på en server, og om noen skal ødelegge spillegleden for noen på den måten, skulle de blitt bannet eller noe. :realmad:

 

Vært bra om han hadde vunnet å kaste frem en håndgranat. :yes:

Eller hva om han bare hadde trykket på selvmord.. Kunne de levne han opp da?

Lenke til kommentar
Eller hva om han bare hadde trykket på selvmord.. Kunne de levne han opp da?

Ja, det lurer jeg på også. Uansett vil jeg tro at det etterhvert vil komme en grense på hvor mange ganger man kan bli gjenopplivet.

Feks. 5 ganger pr. pers. burde egentlig være mer enn nok.

Alternativt kunne man kun gitt "kills" dersom personen virkelig døde og ikke ble gjenopplivet.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...