hurst Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Leste testen av ThermalTake HardCano 5 på hardware.no og kom på følgende: For oss som har Chieftec kabinett og kabinettvifte foran harddisken(e) er det vel ikke nødvendig? Det står jo tross alt en 80mm vifte og blåser rett på harddisken(e) der og. Såvidt jeg så var det ikke noe mer spesielt med HardCanoen enn at det var en vifte som blåste inn dit :???: [ Denne Melding var redigert av: hurst på 2002-07-27 15:29 ] Lenke til kommentar
hurst Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Tempmåler fikser man da selv. Enkleste sak av verden Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg har chieftec og hardcano 2 ellerno. Ei stillegående vifte foran interndrevet er best med tanke på kjøleevne, men tempsensoren er jo kjekk å ha og med litt modifikasjon kan du kansje bruke novibes på den og. De flate tempsensorene de har på 3dfxcool og mp koster rundt 200 kr stk så det er faktisk billigere å kjøpe en hc 2(336,-) enn 2 sensorer. hc 5 har riktignok bare 1 termometer. Men når alt kommer til alt ville jeg ikke kjøpt hc5 for å kjøle ned disken når jeg har et chieftec, men jeg ble overraska over ytelsen til den lille 40mm vifta, men den lager lyd! PS. Jeg fikk best kjøleevne når jeg snudde vifta så den suger lufta ut av kabinett. Skjønner ikke hvorfor? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Har ikke titta så nøye, men jeg skjønte det nesten sånn at Golden-versjonen har en liten viftestyring og? Eller er det bare styring til vifta som følger med på alle Hardcano'ene? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Det er til en vilken som helst vifte(cpu/gpu/kabinett eller den som følger med) står det hos hw.no Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Men det finnes en mer ekslusiv Golden-versjon også... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Du har termmeter, usb/firewire kontakter.Kjekt og ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå