Gå til innhold

Resident Evil 4, noe bra?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt positive opplevelser med både Resident Evil Remake, og Resident Evil 0 til gamecube

Pluss at jeg også har spilt alle de andre spille til playstation, bortsett fra Survivor serien, som jeg syns suger.

Er Resident Evil 4 noe annerledes fra de andre spillene?

Om det er det, er forandringene, forbedringer?

takk for svar, :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt positive opplevelser med både Resident Evil Remake, og Resident Evil 0 til gamecube

Pluss at jeg også har spilt alle de andre spille til playstation, bortsett fra Survivor serien, som jeg syns suger.

takk for svar, :love:

Resident Evil 4 er kanskje det beste spillet denne generasjonen. Ikke det beste Resident Evil spillet, men det aller beste spillet.

Forandringer?

Nye fiender, full 3d med kontrollerbart kamera, ingen treige døråpningssekvenser, nytt inventorysystem, nytt, nytt, nytt, nytt.

Stemningen er mye mer intens og actionpreget enn de forrige.

Noen Resident Evil-fanboys ble skuffet fordi for mye var forandret, men resten av verden er skjønt enige om at det er et av de beste spillene noensinne.

Kjøp det, NÅ!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Bare forbered deg på å dø mye før du er ferdig med det..

Men det er man vel vant med fra de andre møkkspillene hvor man kan ta seg tid til en tissepause før charactern har fått snudd seg rundt 180 grader (Og da blir man så klart hoppet på av en hund og må begynne å snu på nytt).

Nei disse Resident Evil spillene har ikke det beste gameplayet du.

Men liker man å dø 5-20 ganger før man i det heletatt vet hva man skal gjøre for å komme videre, cheesy amerikanske dialoger og "intense", hølete historier, så vær så god, kos dere.

Men jeg skal innrømme at det er litt gøy da :thumbup:

Lenke til kommentar

Resident Evil/2 på Playstation er en av mine absolutt største spillopplevelser. Så nettopp derfor bestemte jeg meg for å gå til innkjøp av en Gamecube. Har både Resident Evil Remake og Resident Evil 4 liggende, men det er bare RE: Remake jeg spiller for tiden. Grunnen til det? Tja.. er egentlig ikke noe spesiellt begeistret for det nye gameplaye i RE4. Mister litt av sin sjarm.. Mulig spillet blir bedre etter hvert da, har bare spilt en times tid.

Lenke til kommentar
Bare forbered deg på å dø mye før du er ferdig med det..

Men det er man vel vant med fra de andre møkkspillene hvor man kan ta seg tid til en tissepause før charactern har fått snudd seg rundt 180 grader (Og da blir man så klart hoppet på av en hund og må begynne å snu på nytt).

Nei disse Resident Evil spillene har ikke det beste gameplayet du.

Men liker man å dø 5-20 ganger før man i det heletatt vet hva man skal gjøre for å komme videre, cheesy amerikanske dialoger og "intense", hølete historier, så vær så god, kos dere.

Men jeg skal innrømme at det er litt gøy da :thumbup:

Du har ikke spillt Resident Evil 4 i det hele tatt har du?

Eller noen av Gamecube Resident Evil spillene?

For man kan snu seg raskt ganske så lett. Og hvis du dør 5-25 ganger før du kommer videre noe sted i Resident Evil 4 så er du HELT EKSTREMT DÅRLIG.

Og.... Sist.... men absolutt ikke minst:

Resident Evil 4 har noe av det aller beste gameplayet i noe som helst spill denne generasjonen. Totalt forkskjellig fra de andre i serien.

Lenke til kommentar

takk for svar,  :love:

Resident Evil 4 er kanskje det beste spillet denne generasjonen. Ikke det beste Resident Evil spillet, men det aller beste spillet.

Forandringer?

Nye fiender, full 3d med kontrollerbart kamera, ingen treige døråpningssekvenser, nytt inventorysystem, nytt, nytt, nytt, nytt.

Stemningen er mye mer intens og actionpreget enn de forrige.

Noen Resident Evil-fanboys ble skuffet fordi for mye var forandret, men resten av verden er skjønt enige om at det er et av de beste spillene noensinne.

Kjøp det, NÅ!

:thumbup:

RE4 er et helt utrolig bra spill. vil annbefale det på det sterkeste

Lenke til kommentar

Som sagt er jo RE 4 helt anderledes enn resten av serien, men fyfaen det er et glimrende spill, kjøpte meg GC så jeg kunne ha det spillet... :)

Ble ikke skuffet heller, å jeg har store forhåpninger til RE serien.

Men å dø 5-10 ganger er BS, har spilt rundt spillet på alle vanskelighetsgradene uten store problemer, men kan bli litt vanskelig... :p

Lenke til kommentar

Resident Evil 4 er ikke særlig skummelt, action-preget, klisjèfylt og har ganske repetivt gameplay. Men for all del; et svært godt spill.

Capcom Studio 4, og de andre studioene generelt, kunne virkelig trengt en leksjon i historiefortelling/formidling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...