Scarface Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Noen sam har tatt av undervannshuset på en Suzuki DT 40 (98 mod)og kan gi en kort og grei veiledning? På forhånd takk. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 offer skal du ha a det a ? jeg ar selv 1997 40 dt Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Kommer ikke noe kjølevann så jeg mistenker at impeller må skiftes eller at noe har kommer seg inn der og satt seg fast ... Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) kommer det ikke vann ut med eksosen eller kommer det ikke vann ut av kontrol-strålen ? eller begge ? Endret 5. juli 2005 av lloydsb Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Null vann begge steder. Endret 5. juli 2005 av Scarface Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ok,da er det nok impellern ja min var det bare kontroll-strål som var blitt tett ,men det er det ikke i ditt tilfelle... ring til suzuki å be dem forklare..ëller bare prøv...er jo noen muttere under plata...iallfall på min Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 et spørsmål har kjølevannet gått gradvis vekk eller bare forsvant det ? Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Forsvant brått og så gikk alarmen. Motoren ble da slått av. Heller vel derfor til teorien om at noe er kommet inn og satt seg fast uten at jeg helt vet hva det skal være. Kunne derfor vært "spennede" og fått av undervannshuset og inspisert. Men før jeg begynner demontering er det greit å vite hva jeg skal gjøre. Har god erfaring med bilskruing, men når det gjelder båtmotor er jeg ikke helt stø (enda) Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Forsvant brått og så gikk alarmen. Motoren ble da slått av. Heller vel derfor til teorien om at noe er kommet inn og satt seg fast uten at jeg helt vet hva det skal være. Kunne derfor vært "spennede" og fått av undervannshuset og inspisert. Men før jeg begynner demontering er det greit å vite hva jeg skal gjøre. Har god erfaring med bilskruing, men når det gjelder båtmotor er jeg ikke helt stø (enda) men før det var det fin kjøling ?.. kan ta deg i hånda på at noe rusk har kommet da ring til suzuki forhandler å får hør deg før du begynner Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Har nå snakka med en Suzuki mekaniker hos forhandler og dette ser ut til å være grei skuring. Så nå går jeg ut og demonterer. to be continued ... Endret 5. juli 2005 av Scarface Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ok.greit det,Men kom med UPDATE etter på å hva som var feilen Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Da var feilen lokalisert! Det var impeleren som var røket gitt. (se vedlagte bilde) Så om du skulle ta av undervannshuset og skifte impeller på din DT40 noen gang så er det bare å spørre om råd, nå kan jeg det Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) nice ...kanskje jeg skal skifte snart eller etterr sommern.må se var det vansklig ? fungere det igjen `? lure på åssen den plutslig knakk Endret 5. juli 2005 av lloydsb Lenke til kommentar
Scarface Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Nei det var ikke vanskelig, men ta tiden til hjelp. Det som tok mest tid faktisk var å finne 12mm fastnøkkelen min. Måtte ut å kjøpe en ny Laget meg så en plate til å sette undervannshuset på slik at det var lettere å jobbe. Impeller var desverre ikke på lager men får den før helgen. Regner med at montering skal gå like greit om ikke greiere, for nå vet jeg hvordan dette fungerer. Lenke til kommentar
lloydsb Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 ok..takker ..men skal ikke enda Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 håpe du skrude det godt nokk fast ellers blir duet og løsne! det gjorde det på min jonson 25hk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå