Xanitra Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DDR AGP,ATI9600XT,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail har et slikt kort inn i min pc. Funker det å kopiere fra en vhs maskin til pc med dette kortet? eller trenger jeg et nytt? Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Du trenger et kort med video inn. Edit: TV inn/ut @ prisguide Endret 5. juli 2005 av Olaaaaa Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 jeg har sett meg ut dette kortet, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308797&view=detailed vil det fungere bedre til dette formål? Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Det vil fungere utmerket, forutsatt at du har s-video ut på videospilleren. Om den ikke er urgammel burde den ha det. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 NICE takker for alt. :!: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Tenker du på et helt nytt skjermkort eller vil du bare ha mulighet for Video-inn? For da er det smartere å bare kjøpe et TV-kort som koster 3/4-del av prisen. Men det skjermkortet du sikter til er jo bra det da og det er jo også mulig du vil bytte skjermkort uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå