Star Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hva velger jeg? Linksys BEFSR41 EtherFast Bredbandsrouter 4-Port 10/100 Switch eller Dlink's 604 evnt. 704? Har hatt d-link før og var ikke spesielt imponert. Tenker Linksys er bedre siden det er datterselskap i cisco... eller? mvh Star Lenke til kommentar
Tom S Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kommer litt an paa hva du skal bruke routeren til. Men naar det gjelder portforward for fore eksempel Direct Connect saa er mulighetene mye bedre paa Linksys sine produkter. Jeg hadde selv traadloes router fra D Link, den fungerte absolutt tilfredstillende, men naar jeg skulle begynne med routerkonfigurering begynte problemene. Jeg ble anbefalt av nettverksansvarlig paa jobben og bytte ut routeren med foreksempel Linksys. Dette har jeg naa gjort og er veldig fornoeyd med resultatet. # Tom Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Alle eg kjenner som har linksys fungerer det 100% av. Gå for linksys. Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Det ble linksys og jeg er imponert over funksjoner, enkelhet og ytelse. Angrer ikke på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå