indahla Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg ser at DVI-kabler finnes i både dual- og single-link. Noen som vet forskjellen på disse og hvorfor jeg bør velge den ene fremfor den andre? Skal koble mitt skjermkort med DVI til en 42" LCD-TV... Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Forskjellen er at dual-link støtter høyere oppløsninger enn single-link. Eg tror single-link duger til 1600X1200, og at du må ha dual-link om du skal bruke høyere oppløsninger enn det. Men er ikkje helt sikker akkurat kor grensa går. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Tror single link også klarer 1920x1200. Den fysiske forskjellen er at dual er to kabler (i en). Tv har elendig oppløsning sammenlignet med datamonitor - du trenger ikke dual. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Tror single link også klarer 1920x1200. Den fysiske forskjellen er at dual er to kabler (i en). Tv har elendig oppløsning sammenlignet med datamonitor - du trenger ikke dual. Jeg har LCD-TV... 1366x768 men det holder sikkert med single link da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå