Gå til innhold

x800xl, hvilken produsent?


cowai

Anbefalte innlegg

Har sett på diverse tester og powercolor x800xl klokker generelt dårligere enn snittet..

 

"Ryktene" sier jo at det egentlig ikke spiller noen rolle hvilken produsent du velger, men er dette sant?

 

Hva vil dere foreslå?

 

Kriterier:

- en liten bundle er en fordel

- klokking teller alt

- vivo

- PCIe

Endret av cowai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett på diverse tester og powercolor x800xl klokker generelt dårligere enn snittet..

 

"Ryktene" sier jo at det egentlig ikke spiller noen rolle hvilken produsent du velger, men er dette sant?

 

Hva vil dere foreslå?

 

Kriterier:

- en liten bundle er en fordel

- klokking teller alt

- vivo

Saphire lager iallefall bra kort.... ASUS også...

 

Generelt sett klokker X800XL dårlig, men du kan regne med å få opp frekvensen til 430Mhz iallefall....

 

Det er PCI Express du skal ha?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306243&cks=PRL

 

Her er en link til ASUS sitt kort, det har en meget god kjøler (av kobber og er stille) og har også VIVO.

 

Har desverre ikke så gode erfaringer med PowerColor... Testet AGP versjonen demmes av X800XL, og den bråket som et jetfly...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Enten det er AGP eller PCI-e, så har jeg et Sapphire X800XL kort som jeg er meget fornøyd med. Har byttet ut stock kjøler med AC 5 r2 som jeg er meget fornøyd med.

 

På minne brikkene står det 2.0, så det er ikke de raskeste minnebrikkene. Og på GPU står det at det er en PCi-e X800Pro, men den er vel flashet om til en X800XL. Har ikke akkurat tallene på overklokkingen min atm, men er rundt 435/520 husker jeg riktig.

 

Ellers utrolig fornøyd med kortet! Kjører 1280x1024 med 8xAF og 2xFAA og har 75fps konstant, da jeg har på Vsync :p

 

Sapphire er et merke jeg kan anbefale!

 

//Advancer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...