Marvil Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Men har lagt ut noen bilder som jeg har tatt sjøl, og noen andre bilder jeg syns var fine på photoalbumet mitt.. HER Nice. Forøvrig, så er det ikke den originale F&F Jettaen på det ene bildet, men en jævli feit kopi (dog ikke annet en 1,8 liters motoren).. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror ikke jeg blir ferdig med bilen min tidsnok i år....Neste år tenker jeg...skal prøv å bli ferdig med bilen tl dama å da så hun kan vise sin Hvordan bil er dette da? Begge 2 egentlig Min er en 92 vectra, blir ferdig om 2 månder...skal lage worklog. Dama si er en 142, som jeg holder på med, ble desverre ikke ferdig med den til rudskogen står igjen bare lakkering på den nå MBK sin rosa metalic lakk (glad jeg ikke skal kjøre den) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Tror ikke jeg blir ferdig med bilen min tidsnok i år....Neste år tenker jeg...skal prøv å bli ferdig med bilen tl dama å da så hun kan vise sin Hvordan bil er dette da? Begge 2 egentlig Min er en 92 vectra, blir ferdig om 2 månder...skal lage worklog. Dama si er en 142, som jeg holder på med, ble desverre ikke ferdig med den til rudskogen står igjen bare lakkering på den nå MBK sin rosa metalic lakk (glad jeg ikke skal kjøre den) Volvo 142 Digg bil altså.. Hvilken modell er det? Personlig synes jeg 72 modellen er penest.. de gamle fangerene, og de innfelte dørhåndtakene.. Samtidig som det er den gamle gode formen på karosseriet.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Men legg opp den filmen på FTP ellernoe og del med oss? Kunne sikkert lagt opp noen klipp, men jeg har ingen ftp... Tror det skal fungere på www.filesfront.com eller du kan prøve på www.yousendit.com (Bare sett din egen mailadresse på "mottaker" så får du en link til en side, og bare limer den inn her.. ) Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tror ikke jeg blir ferdig med bilen min tidsnok i år....Neste år tenker jeg...skal prøv å bli ferdig med bilen tl dama å da så hun kan vise sin Hvordan bil er dette da? Begge 2 egentlig Min er en 92 vectra, blir ferdig om 2 månder...skal lage worklog. Dama si er en 142, som jeg holder på med, ble desverre ikke ferdig med den til rudskogen står igjen bare lakkering på den nå MBK sin rosa metalic lakk (glad jeg ikke skal kjøre den) Volvo 142 Digg bil altså.. Hvilken modell er det? Personlig synes jeg 72 modellen er penest.. de gamle fangerene, og de innfelte dørhåndtakene.. Samtidig som det er den gamle gode formen på karosseriet.. heh, faktisk er det en 72 mod. Skal se om jeg får uploada noen bilder når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Tror ikke jeg blir ferdig med bilen min tidsnok i år....Neste år tenker jeg...skal prøv å bli ferdig med bilen tl dama å da så hun kan vise sin Hvordan bil er dette da? Begge 2 egentlig Min er en 92 vectra, blir ferdig om 2 månder...skal lage worklog. Dama si er en 142, som jeg holder på med, ble desverre ikke ferdig med den til rudskogen står igjen bare lakkering på den nå MBK sin rosa metalic lakk (glad jeg ikke skal kjøre den) Volvo 142 Digg bil altså.. Hvilken modell er det? Personlig synes jeg 72 modellen er penest.. de gamle fangerene, og de innfelte dørhåndtakene.. Samtidig som det er den gamle gode formen på karosseriet.. heh, faktisk er det en 72 mod. Skal se om jeg får uploada noen bilder når jeg er ferdig Det hadde vært fint Veldig fin den modellen der altså.. Felger osv skal du ha? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Her er en film fra Ford-treffet på rudskogen 2004. Du ser meg i min IST flere ganger, er den røde Sierraen med store blå ekstralys foran. Rett etter 9.40 i filmen kommer jeg litt bredt ut av slaktern... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå