Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Ja, hvem skal dit? Tror jeg må drasse meg oppover på søndagen iallefall.. Breisladden here i come! Håper Lindvall blir ferdig med Caravella si, og.. V8 med over 1000 hester, det bare MÅ bli morro! Og VS da, vært nede i sverige nå og kjørt 8.83 på kvartmila Den bmw'en er SYK! Her er film http://vsmotor.no/wmv/vsmotor-m5-tullinge-883.wmv er flere filmer her: http://vsmotor.no/filmer.html Noen andre som skal nedover? Noen som skal kjøre? isåfall, hvordan bil har dere? Mvh: Mammuten EDIT: Det er nå til helga, for de som ikke vet det Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hm, hadde vært morsomt, men tror jeg dropper det.. Mulig jeg må østover å hente noen dekk, men ellers blir det langt å kjøre. Det er vel et treff i august, vel..? Får satse på det istedet. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Det siste treffet er i September en gang.. tror det er i slutten av september.. Håhå, hvis du ikke har sett den filmen når han tar 8.38 burde du laste ned og se.. han tar 8.38 på 402 meter, MED HULL I INNSUGET Det er jo bare HELT villt.. Den BMW'en kommer til og ta syke 7 sekunder om ikke så altfor lenge, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg reiser ikke på flere juli-treff, i alle fall ikke om det er godt vær. Jeg er lei av uendelige køer for så å bli stoppa fordi bilen min ikke er styla til døde eller er kosta på millionbeløp. Nei, jeg holder meg til mekanikertreffene og Ford-treffet og da skal jeg KJØRE... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Åssen bil kjører du da? Ford, siden du skulle på Ford treff? Please si du kjører Cosworth, og type orginal.. *sikle* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kan nok stemme med at julitreffene er litt overfylte.. Sikkert bedre i september (ikke august slik jeg mente), selv om det ikke er like mye biler der.. Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis det er noe liv etter kl. 15 på lørdag kommer jeg! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg skal dit og se på hvis andre skal ihvertfall. Aldri i verden om jeg ville vært ute på banen med alle de som kommer til å være der. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fy flate for et fraspark på den M5-en der... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) ja, den går heelt sykt.. også med hull i innsuget da Skjønner ikke at det er mulig og få en bil til å gå så fælt..' EDIT: Se på de andre filmene også, hvis dere ikke har sett de.. Den bilen er helt værst. Endret 5. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Goophy: Regner med du kommer på september-treffet..? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Goophy: Regner med du kommer på september-treffet..? Jada, kommer nok som tilskuer. Men aldri i livet om jeg skal kjøre på bane på et 'Gatebil'-arrangement. Mange som ikke klarer å overholde flagging engang jo! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe, nei det er nok kanskje ikke så lurt.. Men det er vel ingen som har krasjet der..? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Kanskje ikke bil og bil, men bil og mur har vel møtt endel ganger.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Kanskje ikke bil og bil, men bil og mur har vel møtt endel ganger.. Ja, men tenkte mer som i krasj pga at noen ikke kan følge reglene osv.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Hm.. det vet ikke jeg.. men en av "veteranene" vet nok det.. Spør på www.be-4-you.com/forum , der er de fleste gatebil-entusiastene henger.. Eller på www.bilforumet.net Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Med tanke på bil vs. mur, så holdt en svart Skyline på å treffe muren jeg sto lent inntil på Rudskogen på høsttreffet i fjor... Runden etter var det nært ved å gå galt med en 1.3 Sunny og ovennevnte Skyline i samme svingen :!: Skal kanskje kjøre Kadett'en der på høsttreffet, med mindre det er strengt reglement på ditt og datt.. Bare for å kjøre altså :!: Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Åssen bil kjører du da? Ford, siden du skulle på Ford treff?Please si du kjører Cosworth, og type orginal.. *sikle* Hehe, beklager, jeg kjører en Sierra IS med turbo. Masse godsaker fra Cosworth men ombygd standardmotor. Håper jeg rekker en tur til på bane, bilen skal selges pga kjøp av mc. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg vurderer å komme ned på søndag morgen for å være med på Db-dragen.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Åssen bil kjører du da? Ford, siden du skulle på Ford treff?Please si du kjører Cosworth, og type orginal.. *sikle* Hehe, beklager, jeg kjører en Sierra IS med turbo. Masse godsaker fra Cosworth men ombygd standardmotor. Håper jeg rekker en tur til på bane, bilen skal selges pga kjøp av mc. IS med turbo ja. det var drømmen min en gang.. Går den noe bra da? Er jo samme blokka som cosworth-blokka, bare en annen topp vel? Mye sånn ca har du tenkt deg for den da? har du bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå