MadRos Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) God kveld alle sammen,nå har jeg sittet og lest gjennom hele forumet om PSU, og ser at det mangler noe her, Et samle tråd for Kjøpere som skal kjøpe PSU. Meningen for denne tråden er at Han eller Hun som skal kjøpe Ny PSU, trenger ikke å starte en ny tråd bare å se på denne. I denne tråden vil jeg at vi skal ta med prisklassen fra 400 til 1000 kr, Så la oss ikkke lage noe diskusjon her, bare ren fakte(kan komme med komentarer til enkelte PSU). Og for å skrive om "deres" PSU MÅ dere kunne om den (dere KAN IKKE bare slenge inn en annonse inn her uten å vite hvordan den PSU er) Dere kunne føre slik: Navn på PSU Kraft i Watt Om det er 20/24 pinn Gi karakter på stabilitet fra 1 til 6 (6 er best) Skriv støynivå i dSB (0g/eller gi karakter fra 1 til 6) Og selsagt Pris Håper det blir noe av denne tråden OG takker på forhånd for svar. Gi tilbake melding om navne til denne tråden, HVis den ikke er bra nok, (jeg er dårlig til emmne navn) Endret 5. juli 2005 av hproslan Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Navn: Aspire ATX-AS500W Watt: 500 Pin: 20 pins Stabilitet: 6/6 Støynivå: 4/6 (Er manuell viftestyring (9,6V - 12V), jeg har den på den minste hastigheten, men det er PSU som bråker mest i maskinen) Pris: 505,- på databutikken.com (520W versjonen) DC Output Load Current Range: +3.3V..... 28A +5V.........30A +12V.......34A -5V...........0.3A -12V.........0.8A +5VSB......2.0A Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Navn: Tagan I-Xeye 420w TG420-U02 Watt: 420watt Pin: 24 pins, avtagbar 4 del slik at man kan bruke den på gamle hovedkort Stabilitet: 6/6 Støynivå: 5/6; Merker nesten ingenting Pris: 695,- på Komplett, litt dyr, men kvalitet koster Fet strømforsyning med mye power, ser bra ut og meget bra! Anbefaler den. Kanskje ikke nok power for de mest kresne overklokkerne, men meget bra til normalt bruk. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Navn: YESICO FL-550T m/TMS PFC Retail PSU Vifteløs ATXstrømforsyning Kraft: 550W 20/24: Er beregnet for begge deler Stabilitet: Har ikke merka at den har vært ustabil ennå, men andre ting merka jeg ble litt ustabilt pga. varmeutviklingen, men det hjalp å sette på den ene kabinettvifta igjen.. Men har bare hatt den en uke, så den får en 5er med forbehold. Støynivå: 0 dB / Karakter 6 Pris: 1 995,- Er veldig fornøyd med denne. Eneste ulempen er at temperaturen i kabinettet steg med ca 10 grader. Men blir kjølig nok med to 19dB papst-vifter bak og en i sidevinduet som kjører på 12 dB med viftestyring. Er de eneste viftene utenom CPU i hele PCen. Kjøleribbe på skjermkort og HK og. Etter å ha stått på i 12 timer med nedlasting og diverse er CPU nå på 46 grader ved internettbruk. CPU-fan går på 2600 rpm, mens kabinettviftene har 1100 rpm. Edit: Så desverre ikke at den maks kunne koste 1000, men gjort er gjort Endret 6. juli 2005 av torsvb Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Navn: Mist 500watt Watt: 500w Pin: 24 / 20 pins, begge deler, genial løsning Stabilitet: 6/6 Støynivå: 5/6, den er nesten ikke hørbar, det er kun en ting som er mer stille, og det er vifteløs. Pris: 865,- på microplex, det er så absolutt verdt det! mhv Christopher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå