Innovation Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105834 "Han skrek: «Ingen skal låse døren for meg. Jeg skal drepe dere»" Norge er et sosialpsykopati. Beslutninger vedtatt av domstolene (rettsmyndighetene) og politi, gjenspeiler ideelt sett en allmenn rettsoppfatning. Den allmenne rettsoppfatning er identifisert som summen av et flertalls etiske og moralske verdier; hva som er rett og hva som er galt. Hvor meget rett rett er, og hvor meget galt galt er. Det har politi og domstol konkludert, at det er galt å forsvare sitt og sines liv og eiendom ved drap i selvforsvar. Og så galt er det, at vedkommende som har gjort dette eneste riktige, varetektsfengsles og siktes for legemsbeskadigelse med døden til følge. Norge er et sosialpsykopati. For slik er det, at Staten er oss, det. Og disse "oss", er summen av de som ved å støtte dette ondskapens psykopati, hvert og/eller hvert fjerde år, putter sin seddel i urna for å bidra til dette psykopatiets, også kjent som sosialdemokrati, opprettholdelse. De som har bidratt- og fortsatt bidrar til at det den dag idag eksisterer et rettsorgan og politi besatt av volds- og tvangselskende psykopater som ved lov kan beslutte at å drepe uvelkomne inntrengere som bærer budskap om drap mot eier og eiers familie, er galt. Og at det er så galt at de som tyr til voldelig forsvar mot denne faenskap, sanksjoneres med siktelse for legemsbeskadigelse med døden til følge, og vareteksfengsling. Derfor er det jeg aldri putter så meget som et mikrofiber i urna - for å vise min forakt og mitt hat for dette ondskapens-, tvangs- og voldselskende system. Norge er et sosialpsykopati. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vi har allerede hatt en tråd om dette emnet som av ble stengt da saken berører brukere her på forumet. Vi vil derfor ikke godta flere tråder om emnet. Denne stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg