Gå til innhold

Min første dag som 350D eier

Anbefalte innlegg

Heisann!

Endelig kom mitt canon eos 350D,her er iallefall noen bilder tatt med det..

Måtte prøve meg fra på innstillinger og slikt,men håper det kommer seg..;)

IMG_0072Small.jpg

IMG_0078Small.jpg

IMG_0081Small.jpg

IMG_0086Small.jpg

IMG_0089Small.jpg

IMG_0095Small.jpg

IMG_0101Small.jpg

:D

Håper på kommentarer,om større bilder ønskes..ta det på pm :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her lukter det snapshot i lange veier ... hva med å rette opp bildene i PS? Burde ikke være noe problem

Det beste bildet må være nr 5. Det eneste er at det er uklart, dessverre. Skulle gjerne sett det bildet med sterkere fokus på mannen som står på odden der. Kanskje fjerne noen av blomstrene som ligger langt inn mot kameraet?

et annet tips kan også være å holde kameraet rett så horisontallinja også blir horisontallinja i bildet ...

Lenke til kommentar

Jeg glemte og si at horisontallinja ikke nødvendigvis alltid er viktig - man kan også ta bilder i perspektiv. Du har f.eks. gjort det med huset på nr 2, som forresten er et ganske bra bildet - dessverre litt kjipt motiv, men når du havet eller andre vannrette (eller lodrette) naturfenomener er såpass sentralt i bildet - må man nesten justere kameraet i forhold til disse linjene - iallfall i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

jeg likte bilde nummer 5 veldig godt. bra motiv, fin dybde, og fine farger. men hadde kanskje gjort seg med litt skyer... blir litt mye tom himmel som kanskje kunne vært greit å kutte bort. og kanskje kutte litt nederst. prøv ut litt selv. jeg ser at på mange av de andre bildene dine er himmelen veldig lys. den alt for lyse himmelen trekker oppmerksomheten bort fra det egentlige motivet. ellers veldig bra bilder for å være første dagen med nytt kamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...