Domodyret Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har hatt i hodet lenge å lage min egen versjon av msn sin blogg-tjeneste. Jeg har ingen kunnskap innen flash-programmering. Jeg lurte på hvordan man lager slik en flash som finnes på disse sidene. Jeg prater om den på "hovedsiden" som automatisk kjører slideshow. Noen som vet hvordan man lager noe slikt? Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Joo, men du må nok kjøpe en bok eller lese en tutorial, tviler på at det er noen som gidder å skrive ett laaaangt inlegg om hvordan man gjør det Det du trenger er Macromedia Flash MX Lykke til Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har hatt i hodet lenge å lage min egen versjon av msn sin blogg-tjeneste. Jeg har ingen kunnskap innen flash-programmering. Jeg lurte på hvordan man lager slik en flash som finnes på disse sidene. Jeg prater om den på "hovedsiden" som automatisk kjører slideshow. Noen som vet hvordan man lager noe slikt? Gidder du ta screenshot av dette og forklare litt mer så folk som ikke gidder gå inn på blogger for og se dette selv forstår hva du mener... Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg har hatt i hodet lenge å lage min egen versjon av msn sin blogg-tjeneste. Jeg har ingen kunnskap innen flash-programmering. Jeg lurte på hvordan man lager slik en flash som finnes på disse sidene. Jeg prater om den på "hovedsiden" som automatisk kjører slideshow. Noen som vet hvordan man lager noe slikt? Gå inn på www.lynda.com Der kan du kjøpe tutorialCD, anbefales sterkt, 10 ganger bedre enn å lese en kjedelig bok. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Jeg har hatt i hodet lenge å lage min egen versjon av msn sin blogg-tjeneste. Jeg har ingen kunnskap innen flash-programmering. Jeg lurte på hvordan man lager slik en flash som finnes på disse sidene. Jeg prater om den på "hovedsiden" som automatisk kjører slideshow. Noen som vet hvordan man lager noe slikt? Gå inn på www.lynda.com Der kan du kjøpe tutorialCD, anbefales sterkt, 10 ganger bedre enn å lese en kjedelig bok. True.. Holder på med lynda sin turtorial for flash mx 2004. Har planer om å hoppe videre på intermediate når jeg er ferdig med førsnevnte Anbefales! Endret 5. juli 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Link Finnes det ingen online tutors? Vil ikke tro det er så vansklig, skal bare slideshowe bilder ifra en mappe. Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 et slikt bildeshow du har på siden din er ikke så vanskelig å lage, må kun trenge litt konsentrasjon kun veldig enkelt actionscript. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Noen steder det står hvordan jeg lager et slikt actionscript, gladsild? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hmm vet ikke. har lært alt gjennom en venninne. hehe. men sier ifra hvis jeg finner noe Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Søk litt på Actionscript.org og Flashkit.com. Det er helt sikkert noen som har laget dette før deg. Imagevue ble jo laget for 3-4 år siden av norske mjau-mjau. #flash og #flashhelp @Efnet på mirc er ganske bra kanaler hvis du har problemer med actionscripting osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå