JimmyQ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Lurer bare på hva folk bruker som internettprogram..?? Safari er jo standard, men har opplevd at den ikke fungerer på noen internettsider:-( Vil ikke gi noen respons når man trykker på linker osv... Bruker selv Mozilla Firefox (ble anbefalt det av Apple center) Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mozilla og Opera her Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Safari her! Eneste sted jeg har stoppet opp, er på NAF sin ruteplanlegger. Der funket ikke Firefox heller og Explorer låste seg... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Mozilla her, før jeg fikk Mac brukte jeg Mozilla, og når jeg så fikk iBooken min så ble safari litt for jungel for meg. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvorfor ikke bruke Camino? Mozilla power, Mac style. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 SAFARI Safari, med Firefox i bakhånd.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Flyttes fra Mac-hardware til Mac-software Lenke til kommentar
Blackthorne Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Bruker Maxthon, tidl. MyIE2. En flott kombinasjon av IE og Opera, uten like mange feil. Jeg har Opera i bakhånd. Endret 16. juli 2005 av Blackthorne Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Firefox. Har ikke merket noe til problemene som visstnok skal eksistere med Firefox for Mac OS X. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Safari til daglig og Firefox til Skandiabanken. Firefox er tregt her, så derfor brukes den kun til Skandiabanken. Bruker mer og mer Camino, som er iferd med en veldig bra browser. Bare den får støtte for sertifikater nå, så kan det godt hende denne blir min hovedleser! Endret 19. juli 2005 av TopDog Lenke til kommentar
EvilCat Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Lurer bare på hva folk bruker som internettprogram..?? Safari er jo standard, men har opplevd at den ikke fungerer på noen internettsider:-( Vil ikke gi noen respons når man trykker på linker osv... Bruker selv Mozilla Firefox (ble anbefalt det av Apple center) Jeg bruker for det meste Camino for mac. Utrolig bra browser Anbefaler Camino Lenke til kommentar
akh Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bruker Maxthon, tidl. MyIE2. En flott kombinasjon av IE og Opera, uten like mange feil. Jeg har Opera i bakhånd. Så vidt jeg vet, er maxthon bare for windows? Jeg bruker opera, med safari i bakhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå