The man! Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 hvis du liker å hvile hånden på musa kjøper du microsoft, liker du å holde lett rundt musa (håndflaten så vidt er borti) kjøper du dual otical. synest microsoft musa er for stor og klumpete, liker dual bedre. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Ser på databutikken at dual optical koster 76 kr mer hvis jeg skal kjøpe den trådløs. Er det kvalitetsforskjell og er det forskjell på varigheten når det gjelder trådløs vs ikke trådløs? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 00:08, DinMOR skrev:Vell valget er mang men jeg anbefaler deg, Briteny Spears sin... Hmm, jeg tviler på at den er optisk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 20:17, Goldelf skrev:Bollemus. Hmm, slike er heller ikke optiske, etter hva jeg har erfart. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 du blir nok vant til den du kjøper etter kort stund uansett... Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har ikke prøvd denne men den ser jo genial ut leveres med docking og oppladbare batteri. http://www.fujitsu-siemens.no/new/rl/produ...eripherals.html Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 trådløs, eller ikke-trådløs mus.. Dette har vært duskutert mangfoldige ganger. Skal komme rett til poenget.. Utfra egen erfaring -og- hva jeg har hørt av andre er trådløs mindre bra. Signalene som sendes i lufta går litt tregere enn de som går gjennom ledningen. Hvis du spiller mye(noe som du nevnte), feks. CS, UT eller Q3 så anbefales ikke-trådløs.(Kanskje du skjønner hvorfor). Anbefaler både Dual'n og 3.0 på det varmeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå