Catod Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei! Har -1 år gammel logitech trådløs tastatur og mus. I det siste har musa bynt å streike, er ikke følsom i det hele tatt. Så da er det vel på tide å kjøpe ei ny optisk mus. Spiller en del. Hvilken kan du anbefale? Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 bruk søkefunksjonen til venstre... der finner du masse "inputs" Samme spm er svart på mange ganger før skjønner du.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Men svaret er uansett IntelliMouse v3.0. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 det gjelder jo de fleste spm. Men det kommer jo nye komponenter på markedet hele tiden, også nye erfaringer og prisen varierer.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Ikke med IntelliMouse v3.0, den er fortsatt best. :wink: Lenke til kommentar
steinih Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Det er vel litt individuelt hva folk syns er best, men uansett syns jeg Logitch Dual Optical er en meget bra mus! Bruker den mye til spilling og den er utrulig presis! Har ikke testa Intellimouse v.3, men den er sikkert bra den oxo, men dog litt dyrere. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Catod Skrevet 27. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2002 Er det denne du mener: Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 (optisk 6000Hz) bulk PS/2&USB? Ganske dyr, 475,- Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Dyr ? :razz: Kjøpte den for 700kr for en stund siden Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 kjøp mouseman dual optical fra logitech, den er knallbra! og ikke hør på folk som sier at den bare passer for folk med små hender.. det er tull. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Spiller med begge. Er like presise. Liker Dual fra Logitec best. Eneste problemet med den er at den må løftes litt høyere før den slutter å registrere bevegelse. Den har ellers en mer kompakt og fast følelse enn Expl3.0. Ellers er følelsen i hånda alt som skiller de to. Btw : Litt for små glides på dual som registrerer ruglete underlag. Måtte kaste RatPad'n til kr 120,- og kjøpe skumgummi for kr 19,- :smile: Det er bare en ting som passer bedre i hånda mi, men hun er ikke her nå..... [ Denne Melding var redigert av: RulleRimfrost på 2002-07-27 15:38 ] Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 15:35, RulleRimfrost skrev:Det er bare en ting som passer bedre i hånda mi, men hun er ikke her nå..... Hm, til sitat. Er ikke det alltid den siste som er best? Seriøst, gå til en datasjappe med godt utvalg og test. Hender er altfor forskjellige til at det er noe fasitsvar på dette spørsmålet. Det er jo ikke nødvendig å kjøpe der hvis prisene ikke er gunstige. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 15:35, Cursed skrev:kjøp mouseman dual optical fra logitech, den er knallbra! og ikke hør på folk som sier at den bare passer for folk med små hender.. det er tull. Jeg har store hender. Jeg prøvde Dual Optical. Det gikk skeis => IntelliMouse v3.0 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 LarsC skrev (2002-07-27 15:02): Ikke med IntelliMouse v3.0, den er fortsatt best. Hei larsC Skal ikke si noe om den eg, Liker best den som eg har og det er Logitech MouseMan Optical. :wink: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 15:35, Cursed skrev:kjøp mouseman dual optical fra logitech, den er knallbra! og ikke hør på folk som sier at den bare passer for folk med små hender.. det er tull. Den passer best for små hender jo. Trust me, jeg har prøvd dual, og den er best for de som har små hender + at den er klumpete. 3.0 ligger utrolig gått i handa, og den glipper heller ikke. (ikke at dual heller da.. :smile: ) Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 14:54, Catod skrev:Hei!Har -1 år gammel logitech trådløs tastatur og mus. I det siste har musa bynt å streike, er ikke følsom i det hele tatt. Så da er det vel på tide å kjøpe ei ny optisk mus. Spiller en del. Hvilken kan du anbefale? Vell valget er mang men jeg anbefaler deg, Briteny Spears sin... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg har skrevet LANGE omtaler om disse Logitech/MS/Razor musene... men jeg summerer det nå i disse linjene: Dra til en butikk og test, det er minimal forskjell på MS og Dual i praksis. MS har best teknologi. Razor derimot er ikke verdt det... I slutten så er optisk best for alle, og de som sier at de ikke takler dem, er det tull, de må bare begynne med dem først og de må gå INN FOR DET!!! (Jeg var før en svoren ballmus bruker) Hilsen kjello2 Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Hviken mus du synes er best kommer jo helt an på hvor stor hender du har. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Joda, men i de fleste tilfeller er det snakk om LOGITECH DUAL vs MS v3 Jeg har hatt begge, og klarer ikke å si hvilken som var best for meg... men LIKER MS sin best pga: Ingen disgusting gummi Bedre teknologi God form på musa [skrivefeil, og ja, jeg vet hvordan det skrives.] [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-07-28 20:50 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 disgusting, skrives det. og, ja. intellimouse explorer 3.0 er best. har hatt de mest kjøpte musene det siste året (intellimouse explorer 1.0 + 3.0, dual optical, razer boomslang 2k). ie3.0 føles rett og slett som en forlengelse av armen.. hånden ligger perfekt på musen. i tillegg er det ikke problemer med driverne, og knappene og hjulet funker (i motsetning til med dual optical) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå