Blib Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg anbefaler at du bare dropper NWN og starter på exp pack 1 og 2. Pack #1 er tenkt at du skal starte på lvl1 og spille til lvl15 og exp pack 2 er tiltenkt at du skal fortsette med samme character fra 15 til 30 eller noe sånn. Og expansion pakkene er *mye* bedre enn orginalen IMO Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg tar opp igjen den topicen her litt:p Som trådstarter for lenge siden spurte om, ett bra RPG spill, har jeg nå bestemmt meg å spille gjennom neverwinter nights. Jeg lurer litt på dette her: Hvordan er grafikken? Er den "ok"? Er den bedre enn diablo2 - lord of destruction? 5459330[/snapback] Grafikken i NWN er ok ja. Diablo 2 kjører 2D, mens NWN er i full 3D med roterande kamera og det heile. Eg er i bunn og grunn ikkje noko glad i den grafikkmotoren som NWN brukar, men det er pent for å vere såpass gammalt. 5459842[/snapback] Jeg er enig! Spillet har en generell god stemning og gode quests og minner meg om Baldurs Gate til tider. Men Grafikk motoren er virkelig ille. Jeg har prøvd å spille spillet flere ganger fordi det virker utrolig bra men grafikkemotoren setter en stopper hver gang. Dette irriterer meg: -Utrolig stygge karakterer. Som ikke ligner på portrettene. -Firkantet design på kartet. Dette toppet seg når jeg kom til kapittel 2. Brett designen var så firkatet at jeg ga opp sporenstraks. Også: -Ikke noe worldmap hvor du kan velge hvor du skal slik som i Baldurs Gate. Håper grafikkmotoren i Neverwinter Nights 2 ikke sliter med samme problem. Er så synd å gå glipp av et bra spill bare på grunn av grafikken Når et spill først skal lages i 3D så skal det være realistisk 3D. Topic: Jeg anbefefaler: -Baldurs Gate Serien -TES III: Morrowind -Arcanum of Steamworks and Magic Obscura -Icewind Dale serien Lenke til kommentar
genetex Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg nekter å tro at incewind dale 1 er noe bedre enn neverwinter night grafikk-messig.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg nekter å tro at incewind dale 1 er noe bedre enn neverwinter night grafikk-messig.. 5460891[/snapback] Har han nokon gang påstått det da? Ein kan ikkje samanlikne dei to spela grafikkmessig. Det går berre ikkje an. Det blir som eple og appelsin. Gammelsko: Enig. Eg heller kan ikkje fordra den "firkanta" motoren, som er brukt i NWN. Og eg håpar for all del at spel nummer 2 ikkje lid av den samme teknikken. Eg er faktisk ganske redd for at det skal skje, pga skjermbilda eg har sett frå NWN2. Synd viss dei går i samme "fella" ein gong til. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Planescape: Torment - gammelt men bra. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Gammelsko sier han ikke kunne spille neverwinter nights fordi det var så stygg grafikk. Hvordan kan han da anbefale icewind dale som har enda dårligere grafikk? Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Gammelsko sier han ikke kunne spille neverwinter nights fordi det var så stygg grafikk. Hvordan kan han da anbefale icewind dale som har enda dårligere grafikk? 5464777[/snapback] Definer dårligare du då. Det er ein heilt anna type grafikk i IWD enn i NWN. Nokon likar den betre sjølv om den er tilsynelatande "dårligare". Ein av grunnane kan vere den "koselige" stemninga ein får ved 2D-grafikken. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ser ut til mye fete spill her nå... Fant et mmorpg spill i dag, kaldt Dofus. Dofus.com et enkelt mmorpg, men jeg syntes det er artig Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Eneren i Star Wars: KOTOR er et av de få spillene i nyere tid som jeg virkelig har forelsket meg i. Er noe med kombinasjonen av lightsabres, jedi-powers, kjente Star Wars-lokaliteter og good/evil-systemet som fenger meg farlig bra. Var mer forelsket i eneren enn toeren (toeren er mer dyster i fremtoningen, pluss at jeg aldri fikk det samme forholdet til teamet mitt), men jeg anbefaler å prøve begge to. Du vil ikke komme til å angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå