Gå til innhold

Et godt rpg spill.

Anbefalte innlegg

• Final Fantasy VII
  • Final Fantasy VIII
  • Final Fantasy IX
  • Final Fantasy X
  • Baldur's Gate
  • Baldur's Gate II
  • Neverwinter Nights
  • The Elder Scrolls III: Morrowind
  • The Legende of Zelda: Ocarina of Time
  • Diablo
  • Diablo II
  • Summoner
  • Gothic
  • Gothic 2

Tusenvis av timer med underholdning!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg riktig nok ikke om jeg ville klassifisere Zelda: Ocarina of Time som et rollespill. Joda, spillet har visse rollespill-elementer i seg, men er egentlig emst et advanture spill spør du meg. Ellers er det et knall spill og kan anbefales uansett om det er et rollespill eller ei. Morrowind er et veldig dypt og bra gjennomført singleplayer-rollespill som vil holde deg fanget så lenge du ønsker å drive på med dette. Diverse mods gjør det også mulig å gjør forkjellige ting.

Lenke til kommentar

Vent på Elder of Scrolls: Oblivion, det kommer til å bli helt sykt, veldig bra grafikk, mere vet jeg ikke. Og Gothic 3 ser ganske lovende ut og.

Skjekk ut http://www.elderscrolls.com

Litt om Oblivion:

Oblivion is a single-player game that takes place in Tamriel's capital province, Cyrodiil. You are given the task of finding the hidden heir to a throne that sits empty, the previous emperor having been killed by an unknown assassin. With no true Emperor, the gates to Oblivion (the equivalent of hell in the world of Tamriel) open, and demons begin to invade Cyrodiil and attack its people and towns. It's up to you to find the lost heir to the throne and unravel the sinister plot that threatens to destroy all of Tamriel.
Endret av SuperPjokkeN
Lenke til kommentar
hvorfor ikke?

En god del grunner. Først og fremst, du ser fra siden slik som i gamle RPG spill (topp side viewe) noe som irriterer meg siden verden kunne blitt genial om du kunne gjøre som i Neverwinter Nights, snurre kameraet bak skuldra til han du spiller som.

For det andre virket det utrolig ubalansert, en gnome kunne skambanke meg, selv om jeg hadde full rustning og var 20 levelr høyere enn han.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Hvordan i h****ete kan dere mene Gothic II var et bra spill. Det sugde MAX. Monkey Island 1 er 10 ganger bedre.

(Ble litt kristisk, men siden så mange skryte av det, og spiller er rett å slett en dump!)

5446666[/snapback]

Ei lita forklaring på kvifor du syns det sugde !MAXOoRz! er vel på sin plass...

Lenke til kommentar
Hvordan i h****ete kan dere mene Gothic II var et bra spill. Det sugde MAX. Monkey Island 1 er 10 ganger bedre.

(Ble litt kristisk, men siden så mange skryte av det, og spiller er rett å slett en dump!)

5446666[/snapback]

Hvordan du overhodet kan sammenligne de to spillene er meg ett mysterium. De har jo særdeles lite til felles....

Lenke til kommentar
vil faktisk si monkey island 1 er ti ganger bedre enn det meste som er lansert. utover det var det en merkelig sammenligning

5450678[/snapback]

Monkey island serien er konge:D men det er vel adventure.. så hvorfor nevner dere det her under rpg?

5450867[/snapback]

Vet ikke, syntes bare at Gothic II sugde hardt. Kanksje fordi jeg ikke likte grafikken og ikke kunne bruke musa slik jeg ville.

ONT: Tror Mass Effect kan bli et bra RPG.

Lenke til kommentar

Jeg tar opp igjen den topicen her litt:p

Som trådstarter for lenge siden spurte om, ett bra RPG spill, har jeg nå bestemmt meg å spille gjennom neverwinter nights. Jeg lurer litt på dette her:

Hvordan er grafikken? Er den "ok"? Er den bedre enn diablo2 - lord of destruction?

Med de exp packsene er det også et spørstmål. Jeg har tenkt å spille gjennom "orginalen" først, å så de 2 (3 nå?) tillegs-pakkene. Når jeg instalerer extra pakke .1, vil jeg da måtte starte en ny, eller kan jeg fortsette på den jeg eventuellt rundet orginalen med? Vil jeg vere veldi overpowered da, slik jeg kan gå gjennom spillet veldig kjapt og uten noe mye action, eller er det bra balansert?

Det neste, når jeg er ferdig med pakke nr 1, er det da slik at med extra pakke 2, vil det bli ubalansert osv da også? :p og samme spørsmålet på pakke 3 om denne finnest.

Blir grafikken oppgradert i noen av tillegspakkene?

Håper her kommer noen gode svar :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg tar opp igjen den topicen her litt:p

Som trådstarter for lenge siden spurte om, ett bra RPG spill, har jeg nå bestemmt meg å spille gjennom neverwinter nights. Jeg lurer litt på dette her:

Hvordan er grafikken? Er den "ok"? Er den bedre enn diablo2 - lord of destruction?

5459330[/snapback]

Grafikken i NWN er ok ja. Diablo 2 kjører 2D, mens NWN er i full 3D med roterande kamera og det heile. Eg er i bunn og grunn ikkje noko glad i den grafikkmotoren som NWN brukar, men det er pent for å vere såpass gammalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...