[Infected] Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har en filserver og har endel problemer med at jeg mister sync på diskene under hard load, problemet er PSU(ene) som ikke leverer nok strøm til maskinen. Oppsettet er som følger: AMD xp1800 1Gig DDR 3x PCI Raid Kontrollere + 2 onboard. Maskinen inneholder totalt 2TB diskplass og 14 harddisker. Nå er den matet med 2x Chieftech 360w psu'er, og disse er ikke bra nok. Jeg trenger en PSU (evt 2stk) som gir maskinen de wattene som trengs. Har sett litt på denne FSP 550w. Den bør helst være sterk nok til å drive en disk eller tre i tillegg til de allerede eksisterende. (maskinen er 20pins atx) Prisklassen er ca 1000-1500kr. Jeg er ute etter en kraftig og svært stabil psu, pris og støy er andreprioritet. Å kjøre to psu'er er heller ikke noe problem. Hva PSU er å anbefale til et slikt oppsett? Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Den du har sett på selv funker bra Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Da blir det nok den strømforsyningen ja. Takk for svar. MvH [ Infected ] Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tagan kunne jo også ha vært et valg da men.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 FPS 550 eller en lignende vil fungere helt fint. Kjører selv en overklokket 11 disks server på en Tagan 420 i dag. Den begynner å nå sine begrensninger ved disk init, men ellers fungere den helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå