christer-R Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du är fåtöljen BARKARBY! woho Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du är TV-stället OBSERVATÖR! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du är TV-stället OBSERVATÖR! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Herre min; bare jeg kommer ut som en LAMPE... Og ikke bare en lampe, men en billig dritt-lampe... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du är diskstället GRUNDTAL! off , av alt en tallerken holder. Er litt dårlig i svensk er sikkert ikke den eneste som ikke skjønte noen av ordene, Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) What The fubb? Det må jeg si.. Du är hallspegeln RISKA! Endret 5. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 skulle vært "Hallspegelen Ryska" .. Hm, aknskje litt dårlig humor utpå morraplanken Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) skulle vært "Hallspegelen Ryska" .. Hm, aknskje litt dårlig humor utpå morraplanken Haha, du skrev feil. skulle vært dette Nei, vent.. Nå ble jeg forvirra Endret 5. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du är TV-stället OBSERVATÖR! Tv-stället OBSERVATÖR beskrivs av vännerna som en god lyssnare, vass iakttagare och snabbtänkt person. Ovännerna ser däremot OBSERVATÖR som en vaksam, misstänksam och skvallrig person med visst kontrollbehov. Den här kritiken bekommer dock inte TV-stället särskilt mycket, du vet var du har dina vänner och fiender. Framför allt vet du var du har dig själv. Andra viktiga karaktärsdrag hos TV-stället OBSERVATÖR är självinsikt, distans, individualism och humor. I mörka perioder drabbas TV-ställ ofta av dysterhet följt av inget-förvånar-mig-längre-längre-känslor. I dessa stunder ska TV-stället OBSERVATÖR särskilt noga passa sig för en von oben-attityd gentemot sina vänner. Inget är så riskabelt som att ta sina vänner för givna. TV-stället kanske inte skulle erkänna det, men faktum är att de gillar skvaller. Talesättet lyder: "Ett TV-ställ vet att något har hänt innan det hänt." Vill du få veta det först, prata med ett TV-ställ OBSERVATÖR. Samme Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå