espensannes Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hei, jeg har en moddet xbox, men för jeg moddet den, kjøpte jeg meg dvd-kit. det er mye letter og bruke enn kontrollen... så lurer på om det går ann og bruke dvd kitet forsatt? og hvordan gjør jeg det? går det bare viss jeg spiller dvd fra plater, eller går det også på de jeg har tatt backup på og har på HD? takk for alle svar Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Du kan bruke dette fortsatt ja, men ikke under vanlige DVD filmer(tror jeg har rett nå, men er ikke sikker). Grunnen til dette er at dongle-free playeren ikke støtter denne, samt at det kit'et du har bare støtter sone2-filmer. Går ut ifra du har et program på maskinen din ved navn XBMC/Xbox Media Center? Der fungerer den som en drøm! Endret 5. juli 2005 av StaBBer Lenke til kommentar
espensannes Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 ja fant nettopp ut at jeg kan bruke den på xbox media center:D men jeg kan også bruke det til dvd'r jeg setter inn i dvd rommet... men da må jegh loade dvd'n fra ms dash istdenfor avalaunch eller evox. for da brukern ikke donglefree.... tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis det er en vanlig orginal DVD-film så kan du jo bare bruke den i det orginale dashbordet:) Kjøpte forresten "Riddick" for ikke lenge siden, den virket ikke i orginal dashbordet av en eller annen grunn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå