kimmen12 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) hei. Trenger hjelp til å få pcen min stabil. hardware: hovedkort, msi kt6 delta skjermkort, GeForce4 MX 440 ram, 512 ddr, 400mhz(kjøres på 333mhz) harddisk, maxtor 120gig cpu, AMD 2500+ Barton (1,8) ---------------------------------------------------- Problem: jah, problemet er at alle program "klikker". Feks, hvis jeg kjører firefox(mozilla) og surfer på vanlige sider som forum.hw.no/itavisen.no/vg.no osv. så klikker browseren. husker ikke akkurat hva som kommer, men det er sånn "Send feilrapport" og "ikke send feilrapport"(dere skjønner vel hva jeg mener:). Dette skjer også med de fleste programmene. Denne feilmeldingen kommer også på spill som hl2,doom3,gta:sa,cs:source,cs1.6,DoD. Er det noen som har noen gode forslag for hva jeg kan gjøre? ps: var akkurat ferdig med posten så klikka mozilla, og måtte skrive ALT igjen Edit: Får også bluescreen hver eneste dag. Når jeg tar send feil rapport så kommer denne http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?...897ec281&SID=10 Endret 4. juli 2005 av kimmen12 Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 legg inn ny driver til hovedkortet eller no.. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 lagt inn nye drivere til chipsettet, og nett drivere. Får se om det hjelper Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 slike feil kan det være millioner av årsaker til...vis det er lenge siden du har formatert så vil jeg anbefale deg å gjøre det. da er kjangsen stor for at problemet er borte, vis det ikke er HW relatert da... Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 tja, er en god stund siden jeg har formatert nå. Kanskje jeg skal prøve det:) Lenke til kommentar
BKB Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 prøv å oppdater drivere på hovedkort, skjermkort. Kjør windows Update. Flash(oppdater) bios. Du kan prøve det og se om det funker, men vil anbefale en formatering og fresh installasjon av Windows. Bør gjøre det med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 men hvis jeg ikke husker feil, så kom denne feilen før jeg formaterte også, har nyeste drivere til hovedkortet(bios,flash), chipsett, og skjermkortet, får teste å formatere da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå